دردسر عجیب مرد بیچاره برای پیدا کردن کار! + عکس

یک مرد ۲۷ ساله چینی از یافتن کار ناامید شده است، زیرا شبیه یک نوجوان ۱۲ ساله است و می گوید که همیشه در مصاحبه های کاری طرد می شود.

دردسر عجیب مرد بیچاره برای پیدا کردن کار! + عکس

به گزارش منیبان؛ مائو شنگ ۲۷ ساله به دنبال درآمدی برای مراقبت از خانواده خود است، اما تا کنون هیچ شانسی نداشته است. او معتقد است که دلیل این امر چهره بیش از حد کودکانه وی می باشد. به همین دلیل مائو برای نشان دادن ناامیدی خود یک ویدیو از خود در تیکی تاک به اشتراک گذاشت.

خوشبختانه، یک کارفرما این کلیپ را پس از به اشتراک گذاشتن آن توسط یک خبرگزاری محلی در Dongguan، چین، دید و اکنون او بالاخره شغلی پیدا کرده است.

بسیاری از نزدیکان مائو موافقند که به نظر نمی رسد او ۱۰ سال سن داشته باشد. اما خود او اصرار دارد که ظاهر جوانش نعمتی نیست، زیرا کارفرمایانش هرگز سن او را باور نمی کنند و فکر می کنند او یک مامور دولتی است که به آنها نزدیک شده تا آنها را برای کار غیرقانونی و سوء استفاده از کودکان به دام بیاندازد.

او در ویدیوی تیک تاک خود توضیح داد که برای حمایت از پدرش که اخیراً دچار سکته شده است به شغلی نیاز دارد. مائو گفت که او با دوستش به یک کارخانه رفت تا برای کار درخواست کند، اما فقط دوستش می تواند در آنجا استخدام شود.

با پخش شدن ویدیوی مائو در اینترنت، اکنون او یک سلبریتی محلی محسوب می شود و به شهرت رسیده است. کارفرمایان به زودی با او تماس گرفتند و اکنون مائو یک پیشنهاد کاری را پذیرفته است و امیدوار است به اندازه کافی درآمد داشته باشد تا از پدرش مراقبت کند.

در داستان عجیب دیگری، زنی گفت که به دلیل حضور به موقع در محل کار و ترک در پایان شیفت خود اخراج شده است. چون رئیسش این کار را حداقلی می دانست. این زن با به اشتراک گذاشتن داستان خود به صورت ناشناس، گفت که رئیسش از او انتظار داشت که تا هشت ساعت اضافه کاری در شیفت های خاص کار کند.


ت ت
کدخبر: 112503 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها