دعوای کرونایی هواداران پرسپولیس و استقلال

با بهبود وضعیت جسمانی مهدی قایدی،رشید مظاهری و عارف غلامی دعوای کرونایی هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی شدت گرفت.

دعوای کرونایی هواداران پرسپولیس و استقلال

به گزارش منیبان،هواداران پرسپولیس می گویند استقلالی ها کرونا نمایی کردند تادر تیم ملی بازی نکنند و معلوم نیست چرا کرونای بازیکنان این تیم 3،4روزه خوب می شود. آ نها مدعی اند کرونای وریا غفوری کاپیتان استقلال هم زودتر از حد طبیعی خوب شده بود. در آن سو استقلالی ها به ماجرای کرونای سیامک نعمتی اشاره می کنند که خیلی زود خوب شد و به میادین بازگشت.

اگر به خاطر داشته باشید فصل گذشته که کرونا تازه شیوع پیدا کرده بود هم دعوای کرونایی زیاد داشتیم. استقلالی ها و چند تیم دیگر می گفتند جان مهمتر از جام است و لیگ برتر فوتبال ایران باید تعطیل شود و در آ ن سو پرسپولیسی ها که صدرنشین بودند،با قدرت حرف از ادامه برگزاری مسابقات می زدند. حتی مجیدی و قلعه نویی استوری هایی در مورد ضرورت تعطیلی رقابتهای لیگ برتر گذاشتند که کلی سرو صدا کرد.

گفتنی است این روزها شرایط کرونایی های استقلال بهتر از قبل است و در صورت صلاحدید فرهاد مجیدی امثال قایدی،مظاهری و... می توانند در بازی شنبه با پیکان تیمشان را همراهی کنند.

جالب اینکه یکی دو روز قبل وقتی بیرانوند رکورد کلین شیت های حجازی در تیم ملی را شکست، هواداران استقلال با اشاره به آن قانون دوباره یاد و خاطره حجازی را زنده کردند.


ت ت
کدخبر: 11572 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها