پپ گواردیولا:

به احتمال فراوان در تابستان آتی مهاجمی را جذب نخواهیم کرد

تیم های لسترسیتی و منچسترسیتی فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

 به احتمال فراوان در تابستان آتی مهاجمی را جذب نخواهیم کرد

به گزارش منیبان و به نقل از MEN،  پپ گواردیولا ، سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی راجع به بازگشت بازیکنان خود از تیم های ملی و میزان آمادگی آن ها می گوید: دیروز آن ها نتوانستند در کنار ما تمرین کنند. امروز یک جلسه تمرینی خواهیم داشت و تیم خود را برای بازی فردا مشخص خواهیم کرد. باید ببینیم که بازیکنان‌مان پس از این وقفه با چه شرایطی بازگشته اند.

گواردیولا راجع به جدایی سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی گفت: ما این را می دانیم که او چه بازیکن موثری برای ما بوده است اما دوران حضور او دیگر مربوط به گذشته است. اتخاذ چنین تصمیماتی هرگز آسان نیست.

از گواردیولا درباره جذب یک مهاجم در تابستان آتی به عنوان جایگزین آگوئرو سوال شد و او پاسخ داد: می خواهم کاملا واضح و شفاف با شما صحبت کنم، شاید بتوانیم یک مهاجم را به عنوان جایگزین سرخیو به خدمت بگیریم. شاید به لحاظ تعداد مهاجمان بتوانیم بازیکنی را جایگزین آگوئرو کنیم ولی جذب بازیکنی با خصوصیات و ارزشی که او برای ما داشت، غیر ممکن است. این احتمال نیز وجود دارد که مهاجمی را در تابستان به خدمت نگیریم. با توجه به این قیمت ها، شاید هیچ مهاجمی را جذب نکنیم. تمامی باشگاه ها به لحاظ مالی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. ما گابریل ژسوس، فران تورس و همچنین رحیم استرلینگ را داریم که می تواند به عنوان یک 9 کاذب به میدان برود. در حال حاضر، احتمال این که مهاجمی را جذب نکنیم، خیلی بیشتر از احتمال جذب یک مهاجم در تابستان است.

گواردیولا راجع به تقابل با لسترسیتی می گوید: در بازی قبلی ما مقابل لسترسیتی، آن ها تیم بسیار سازمان یافته‌ای بودند و ما سعی کردیم آن ها را شکست دهیم. در آن مسابقه آن ها موفق به دریافت 3 پنالتی شدند و این کار را برای ما خیلی دشوار کرد. لسترسیتی تیم درجه یکی است و من تحت تاثیر عملکرد آن ها قرار گرفتم. در بازی قبلی مقابل آن ها، ما متحمل شکست شدیم و من به آن ها تبریک گفتم، اما این شکست به مدت ها قبل باز می گردد. باید میزان آمادگی بازیکنان خود را ارزیابی کنیم. فکر می کنم که تمامی بازیکنان آماده هستند و هیچ بازیکن مصدومی نداریم. به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده ایم و در ادامه هر بازی برای ما حکم یک فینال را خواهد داشت.

گواردیولا از اهمیت استفاده از سیستم چرخشی صحبت می کند و در این باره می گوید: می خواهم مثل همیشه به طور چرخشی از ترکیب خود استفاده کنم. من به فوتبال مدرن اعتقاد دارم و این را می دانم که هیچ بازیکنی نمی تواند طی 11 ماه، هر 3 روز یک بار بازی کند و با این وجود، آمادگی خود را نیز حفظ کند. فردا باید برای پیروزی مقابل لسترسیتی، بهترین ترکیب خود را راهی میدان کنم و این تنها نگرانی من است. به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی کنم. لسترسیتی و منچستریونایتد هنوز هم می توانند در بازی های بعدی خود پیروز شوند و هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است. تنها نگرانی فعلی من بازی با لسترسیتی است و پس از آن به بازی با دورتموند فکر می کنم.


ت ت
کدخبر: 11685 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها