مریم مومن روی بهاره رهنما را کم کرد!/ تصاویر

مریم مومن بازیگر سریال جادوگر این روزا داره اینستا رو با عکسای رنگ و وارنگش پر میکنه و به تازگی با یه تیپ شیشه ای از خودش رونمایی کرد!

مریم مومن روی بهاره رهنما را کم کرد!/ تصاویر

به گزارش منیبان، مریم مومن بازیگر خوش استایل و نوپای سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای مختلفی که برمیداره رسما شده یه سوتون اینستا. مریم مومن اولین بار با سریال "بانوی عمارت" تونست توانایی های بی نظیرش رو به خوبی به نمایش بذاره و به شهرتی باورنکردنی برسه. از اونجایی که مریم مومن پس از کسب محبوبیتش حسابی تو فضای مجازی پرکار شده و عین تبلیغات آتلیه مدام از خودش در حال عکس گذاشتنه، تونسته طرفدارای پر و پیمونی در حوزه های مختلف به دست بیاره که هم عاشق سبک بازی هاشن و هم شیفته استایل و ظاهر خاصش!

مریم

مریم مومن در میون بازیگرای امروزی از فیس نچرال و دوست داشتنی برخورداره و واسه همین هم طرفدارای بیشتری نسبت به خیلی از بازیگرای حتی قدیمی که تو تزرقیات ژل و فیلر غرق هستن داره. همین موضوع هم باعث شده تا خانوم بازیگر بزنه تو کار چیزای دیگه مثل انتخاب اکسسوری یا استایل های خاص خودش. بیشتر افرادی که امروزه به عنوان سلبریتی شناخته میشن و تو آتلیه ها رفت و آمد فراوون دارن از دید کاربران فضای مجازی دارای سبک استایلی خاص خودشون هستن. مریم خانوم هم از این قاعده مستثنی نیست و با تیپای شیک و پیکش یه سبک خاصی از استایل رو برای خودش ساخته که بیا و ببین!

مری


ت ت
کدخبر: 117339 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها