نوری المالکی پیام فرستاد

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در پیامی به محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و اعضای کابینه وی گفت: من به شما به خاطر گرفتن رأی اعتماد از پارلمان که همان رأی اعتماد ملت عراق به شما است تبریک می‌گویم و امیدوارم تلاش شما بر تحقق خواسته‌های ملت عراق درباره بازسازی، فراهم کردن خدمات، رفع فقر و بحران مسکن و آب و بهبود معیشت متمرکز باشد.

نوری المالکی پیام فرستاد

به گزارش مُنیبان، نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در پیامی به محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و اعضای کابینه وی گفت: من به شما به خاطر گرفتن رأی اعتماد از پارلمان که همان رأی اعتماد ملت عراق به شما است تبریک می‌گویم و امیدوارم تلاش شما بر تحقق خواسته‌های ملت عراق درباره بازسازی، فراهم کردن خدمات، رفع فقر و بحران مسکن و آب و بهبود معیشت متمرکز باشد.

وی گفت: ما امیدواریم که شما به سرعت امنیت و ثبات را در سرتاسر کشور برقرار کرده و با کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند مقابله کنید و از امنیت شهروندان در برابر سلطه تروریسم و گروهک‌ها حمایت کنید. ما به همکاری با بقیه شرکا و گروه‌های ملی که در تشکیل دولت سهیم بودند برای بازگرداندن قدرت به دولت و برآورده کردن خواسته‌های ملت عراق ادامه می‌دهیم./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 118011 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها