لوکاکو با اجازه رفت!

روملو لوکاکو این بار بعد از توافق با کادر فنی اینتر، برای ادامه روند درمان خود راهی بلژیک شد.

لوکاکو با اجازه رفت!

به گزارش مُنیبان؛ روملو لوکاکو این بار بعد از توافق با کادر فنی اینتر، برای ادامه روند درمان خود راهی بلژیک شد.

روملو لوکاکو در دومین دوره حضور در اینتر اصلا نمایش موفقی نداشته و البته اغلب مسابقات این تیم را به علت مصدومیت از دست داده است. در اوایل دوران آسیب دیدگی این مهاجم 29 ساله بود که روملو لوکاکو بدون اطلاع مدیران اینتر و برای درمان خود راهی بلژیک شده و عصبانیت باشگاه ایتالیایی را برانگیخت. اما این بار او تغییر رویه داده و همه چیز بر اساس توافق طرفین رقم خورده است.

 

روملو لوکاکو بعد از توافق با مدیران و کادر فنی اینتر و پس از مشورت کادرفنی تیم ملی بلژیک، دوباره راهی سرزمین مادریش شده و در روزهای اخیر روند درمانی خود را در آنجا ادامه خواهد داد. تردیدی وجود ندارد که امکان حضور این ستاره بلژیکی در دو دیدار اینتر برابر یوونتوس و بولونیا وجود نخواهد داشت، اما کادر فنی نراتزوری متوجه شده که لوکاکو چقدر به اینتر اهمیت می دهد و اگر فرصتی پیش بیاید، او سعی می کند قبل از جام جهانی برای تیم باشگاهی خود به میدان برود.

اما در شرایط فعلی، تصور بازی روملو لوکاکو با پیراهن اینتر در سال 2022 دشوار خواهد بود و احتمالا این بازیکن از ابتدای سال بعد می تواند برای نراتزوری بازی کند. قرارداد لوکاکو با اینتر قرضی و یک ساله بوده و باشگاه ایتالیایی در پایان فصل و برای تمدید این توافق قرضی، باید دوباره با مدیران چلسی مذاکره کند.

 

 

 


ت ت
کدخبر: 119132 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها