گوش هایی برای کشیدن یا گوش هایی برای غلام حلقه به گوش بودن؟

یک نفر مدیر رسانه ای استقلال را به سهراب بختیاری زاده معرفی کند

سهراب بختیاری زاده که معمولا یک هفته از اتفاقات فوتبال ایران عقب است، با یک هفته تاخیر وارد دعوای شاهرخ بیانی و مهران کاظمی شده و یک دعوای فراموش شده را دوباره بر سر زبان ها انداخته است

یک نفر مدیر رسانه ای استقلال را به سهراب بختیاری زاده معرفی کند

 به گزارش منیبان، وقتی شاهرخ بیانی در اعتراض به کرونایی شدن بازیکنان استقلال، از این باشگاه انتقاد کرد و مهران کاظمی هم به عنوان مدیر رسانه ای استقلال پاسخ انتقاد و اعتراض شاهرخ بیانی را داد و در این پاسخ به گلزنی شاهرخ مقابل استقلال با پیراهن پرسپولیس اشاره کرد، شاهرخ هم این بار به او جواب داد تا این که برخی پیشکسوتان استقلال وارد این درگیری و مجادله کلامی شدند و از دو طرف خواستند به خاطر استقلال سکوت کنند و حالا با گذشت نزدیک به یک هفته از این ماجرا، سهراب بختیاری زاده به مهران کاظمی حمله ور شده و او را با الفاظی که زیبنده یک پیشکسوت نیست به خیال خود تخریب کرده است.

کاظمی کجای فوتبال بود؟ در متن فوتبال

این که کسی این حرف ها را به سهراب یاد داده یا او ابزار یک جریان رسانه ای شده که قصد دارد با حمله به کاظمی، شخص دیگری را به عنوان مدیر رسانه استقلال روی نیمکت استقلال بنشاند یک بحث است و این که سهراب به مهران کاظمی بگوید تو از کجا پیدایت شد یا وقتی شاهرخ قهرمان آسیا شد، پستونک به دهان داشتی، یک بحث خنده دار دیگر که نشان از آگاهی اندک سهراب بختیاری زاده دارد. محض اطلاع پیشکسوت استقلال، مهران (محمد کاظمی) که متولد سال 1351 در قائمشهر است، فوتبالیست بوده، در دهه 60 در تیم منتخب جوانان قائمشهر شاگرد معلم و مربی سازنده فوتبال ایرج نصیری بود و در تیم منتخب مازندران هم بازی کرد، ابتدای دهه 70 تا قبل از ابتلا به بیماری حصبه، همراه تیم نفت قائمشهر که بعدها به پالایش و پخش تغییر نام داد، در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته و بعد از آن، وارد کار رسانه شد و به عنوان خبرنگار ورزشی فعالیت کرده و سابقه مشخصی هم در مدیریت ورزش دارد.

سهراب هفته نامه های استقلالی را فراموش کرد؟

مدیر رسانه ای فعلی استقلال، همان سالی که سهراب بختیاری زاده استقلالی شد، معاون سردبیر و دبیر سرویس ورزشی هفته نامه استقلالی آوای ساوه بود و عکس های بختیاری زاده را به عنوان پوستر رنگی در رسانه اش منتشر می کرد. مهران کاظمی در تمام سال هایی که سهراب بختیاری زاده پیراهن استقلال را می پوشید، علاوه بر همکاری با روزنامه خبرورزشی، به عنوان معاون سردبیر با هفته نامه های استقلالی آوای ساوه، پیام آور، پرچم و ... همکاری می کرد، معاون سردبیر روزنامه اخبار ورزش بود که آن سالها روزنامه هواداران استقلال محسوب می شد و همین سهراب بختیاری زاده برای مصاحبه به دفترش می رفت، سردبیری روزنامه استقلال جوان ارگان رسمی استقلال را برعهده داشت، دو مقطع سردبیر روزنامه ورزشی نود بود و سابقه نزدیک به سه دهه فعالیت رسانه ای دارد.

از استقلال قائمشهر تا استقلال تهران

مهران کاظمی قبل از آن که سهراب به استقلال بیاید، یکی از مشهورترین استقلالی نویس های مطبوعات بود، او در همان سالی که سهراب به استقلال آمد، با حمایت علی فتح الله زاده و به اتفاق دوستانش، تیم استقلال قائمشهر را راه اندازی کرد و مدیرعامل استقلال قائمشهر شد. در ادامه فعالیت های مدیریتی، کاظمی مدیرعاملی، سرپرستی، قائم مقامی و معاونت فنی باشگاه نساجی را در مقاطع مختلف برعهده داشت. در دوره مدیرعاملی احمد سعادتمند هم کاظمی قرار بود معاون فرهنگی استقلال شود که بنا به دلایلی این منصب را نپذیرفت.

بهتر است سهراب روی مربیگری تمرکز کند

کاش سهراب به جای حمله ناآگاهانه به کسی که روز گلزنی شاهرخ بیانی با پیراهن پرسپولیس به استقلال به عنوان هوادار روی سکوهای آزادی نشست و گریه کرد و روز قهرمانی استقلال در آسیا هم برای استقبال از استقلال به فرودگاه مهرآباد رفت، کمی بیشتر روی یادگیری مربیگری وقت بگذارد تا وقتی او را از کانال های خاص به باشگاهی معرفی می کنند، بلافاصله بعد از دو تا چهار بازی اخراج نشود. اخراج از پدیده و خوشه طلایی ساوه و ... نشان می دهد سهراب باید تمرکزش روی یادگیری مربیگری باشد. خوب است حالا کاظمی هم مصاحبه کند و بگوید آقای بختیاری زاده، وقتی من مدیرعامل نساجی بودم، شما داشتی تیم صدرنشین شهر خودرو را تبدیل به تیم مدعی سقوط می کردی؟

وقتی متولد 51 پستانک می خورد، متولد 52 کجا بود؟

سهراب بختیاری زاده باید خودش را از این جریان رسانه ای که قصد تخریب مدیر رسانه ای استقلال را دارد، دور نگه دارد. او به عنوان پیشکسوت استقلال اگر خواهان حفظ شان و منزلت خودش است، باید شان و منزلت دیگران را حفظ کند. اگر روز قهرمانی استقلال در آسیا مهران کاظمی که متولد 1351 است، پستانک به دهان داشته، سهراب که حداقل روی کاغذ شناسنامه متولد سال 1352 است، آن روز دقیقا کجا بوده و چه کار می کرده؟ کاش قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم. سهراب که گفته فرهاد مجیدی باید گوش مدیر رسانه ای استقلال را بکشد، کاش بداند گوش ها نه برای کشیدن است نه برای این که آدم دور از جان سهراب، زبانم لال، به خاطر تیم گرفتن غلام حلقه به گوش دیگران شود!


ت ت
کدخبر: 12187 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها