کره جنوبی موشک‌های کره شمالی را هدف قرار داد

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های رادارگریز اف-35 ای نیروی هوایی کره جنوبی مانوری را متمرکز بر حمله به موشک‌اندازهای کره شمالی که بمب‌های هدایت لیزری جی‌بی‌یو-12 را شلیک می‌کنند، برگزار کردند.

کره جنوبی موشک‌های کره شمالی را هدف قرار داد

به گزارش مُنیبان، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های رادارگریز اف-35 ای نیروی هوایی کره جنوبی مانوری را متمرکز بر حمله به موشک‌اندازهای کره شمالی که بمب‌های هدایت لیزری جی‌بی‌یو-12 را شلیک می‌کنند، برگزار کردند.

در این بیانیه آمده است: در جریان این مانورها، چهار فروند جنگنده رادارگریز اف-35 ای نیز پروازی را در کنار چهار جنگنده اف-16 نیروی هوایی آمریکا در قالب یک حمله ترکیبی بر فراز دریای شرقی برگزار کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این دو متحد اراده قوی خود را برای دادن پاسخ قاطعانه به هرگونه تهدید و اقدام تحریک‌آمیز از جمله موشک بالستیک قاره‌پیمای کره شمالی و همچنین توانایی و آمادگی قاطعانه خود را برای حمله دقیق به دشمن نشان دادند.

کره شمالی اوایل روز جمعه یک موشک بالستیک قاره پیمای هواسونگ-۱۷ (ICBM) را که به آن "هیولا" نیز گفته می‌شود، به صورت آزمایشی شلیک کرد./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 122168 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها