کار خلاف قانون نیکی کریمی در خیابانهای تهران برایش دردسر می شود/ تصاویر

نیکی کریمی بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزابا فیس مومیایی شدش جای همه خوشگلای سینما رو پر کرده، جدیدا تریپ موتوری وَرداشته خفن!

کار خلاف قانون نیکی کریمی در خیابانهای تهران برایش دردسر می شود/ تصاویر

به گزارش منیبان،  نیکی کریمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در فیلم "عروس" تونست به شهرتی باونکردنی برسه. درواقع بازی نیکی کریمی در همین یک فیلم کافی بود تا استعدادهای ناب او در حوزه بازیگری همه رو شگفت زده کنه و مسیر موفقیت او بیش از پیش هموار شه. نیکی کریمی در کنار بازیگری، در حوزه کارگردانی و نویسندگی هم فعالیت های زیادی رو انجام داده و به تازگی با بازی در سریال پرطرفدار "یاغی" حجت رو در حرفه اصلیش تمام کرد.

نیکی خانوم جدیدا با استایلی متفاوت از خودش رونمایی کرد که کسی ازش توقع نداشت. این بازیگر که همیشه از نشون دادن خودش در ظاهرهای عجیب و غریب دوری میکرد، این بار تریپ موتورسواری برداشته و با چنان گنگ بالایی در کنار مربی جونش عکس انداخته که توجه همه اینستابازا رو به سمت خودش جلب کرد و نشون داد که خانوم خانوما تو شاخ بازی چیزی از امثال بازیگرای حالایی که با کلی آرا ویرا ورزش های ژیگول میکنن و مدام هم از خودشون عکس منتشر میکنن، کم نداره.

نیکی

gft


ت ت
کدخبر: 122416 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها