مرور حوادث گذشته؛

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیونی در فارس

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که از طریق یکی از سایت‌های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی کرده بود.

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیونی در فارس

به گزارش منیبان؛ سرهنگ امیرحسین سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس، گفت: مردی میانسال به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت مدتی قبل جهت فروش محصولات غذایی خود اقدام به درج آگهی در یکی از سایت‌های آگهی محور کردم که از آن طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفتم که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکی بیان داشت که پس از درج آگهی فروش محصولات غذایی در یکی از سایت‌های آگهی محور، فردی ضمن برقراری تماس درخواست ارسال محصولات و سپس واریز وجه نموده ولیکن پس از اینکه محصولات غذایی را دریافت کرده است، دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: باتوجه به حساسیت پرونده کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ "سلیمانی" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه با همین شگرد تا کنون به ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۹ شهروند اقرار کرد، گفت: وی در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که قربانیان از روی اعتماد نابجا، اقدام به ارسال محصولات غذایی برای وی می‌کردند.


ت ت
کدخبر: 122583 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها