ترلان پروانه با لب و دهن ژل زده تغییر فیس داد!/ عکس

ترلان پروانه از بازیگرای جذابیه که از بچگیش بازی کرده اما حالا خانوم خانوما با این فیس جدیدش یه جور سیس میاد که انگاری راپونزله! ترلان پروانه رو میشه از هنرمندای پر تلاشی دونست که کارنامه کاری پری داره حتی از برخی بازیگران سن بالاتر هم بیشتر! حالا چرا؟

ترلان پروانه با لب و دهن ژل زده تغییر فیس داد!/ عکس

به گزارش منیبان، چون ترلان پروانه رو شاید بشه گفت تنها چهره ای هستش که از همون بچگی بازی کرده تااااا الان که بزرگ شده و جوانی جذابه. ترلان پروانه وقتی خیلی فسقلی بود در تبلیغات دیده میشد و بعد هم سریال های تلویزیونی و سینما و حالا هم که از بازیگرای مشهور و پول سازیه که سیس کاری شخصی خودش رو پیدا کرده!

ترلان خانوم پروانه به شدت عاشق و شیفته عکس گذاشتن و استایل زدن هستند و خب اگه تنها چند لحظه وقت بزارید و تو پیجشون یکم دور بزنید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد! البته که خب دخترمون تو نیمه دوم دهه هفتاد متولد شده و خب الان اقتضای سنشه که زیبا باشه و علاقمند به نشون دادن خودش با ظواهر زیبای مختلف! اما موضوعی که هست اینه که برخی از هنرمندان همچون ترلان بانو به شدت شیفته خودشون هستند و هیچگاه با فیس و یا تیپی آشفته اونهارو نمی بینید! علاوه بر اون خدا بیامرزه پدر اینستاگرام و فیلتراشو که باعث شده خانوما راه به راه از فیلترای خوشگل کُنش استفاده کنند و با چهره های شبیه به هم و صافشون هی پز بدن!

w

272149732_300239552067703_3533469210689116018_n


ت ت
کدخبر: 123159 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها