سرقت از منزل کار فرما

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق که با اطلاع از نبود کارفرمایش، از منزل او به دفعات مختلف سرقت کرده بود خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

سرقت از منزل کار فرما

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: نوزدهم آذر ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری 159 بی سیم با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی خانمی به این یگان ارجاع شد.

او عنوان کرد:  شاکی اظهار داشت، حدود دو ماه منزل خود را به همراه خانواده واقع در خیابان شوش به قصد عزیمت به شهرستان،  ترک و پس از مراجعت متوجه شدم سارق یا سارقان از طریق تخریب قفل درب وارد ساختمان شده اند و مقادیری اموال از قبیل لوازم منزل، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک فقره چک بانکی، ساعت مچی و ... با ارزش تقریبی 300 میلیون ریال سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز کرد: بررسی موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و بدوا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و همچنین بازدید محل سرقت به محل جرم عزیمت کردند .

این مقام انتظامی  با بیان اینکه کارآگاهان در پالایش اطلاعات بدست آمده به دست آوردند که سرقت توسط فردی به نام سهراب انجام شده است، تصریح کرد:  در بررسی های بیشتر مشخص شد که متهم در مخفیگاه و پاتوقش تردد ندارد.

او ادامه داد: همزمان با این موضوع برابر اعلام شاکی پرونده، چک مسروقه توسط شخصی به بانک ارائه شده که مشخصات فرد ارائه دهنده چک مسروقه اخذ و با  دستور قضائی از وی دعوت شد تا به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ کنجوریان توضیح داد: ارائه دهنده چک بیان کرد،  دارای کارگاه تولیدی می باشد و چک توسط یکی از کارگران او بنام سمیرا به او واگذار شده است که متعاقب آن سمیرا اظهار کرد،  چک را همسرش نوید که در حاضر در زندان بسر می برد به او داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده به دست آمد نوید اخیرا به اتهام مصرف مواد مخدر روانه زندان شده است،  اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم از زندان تحویل و برای انجام تحقیقات در اختیار قرار گرفت که در تحقیقات معموله بیان داشت چک و گوشی را از شخصی بنام سهراب که دوست وی می باشد دریافت کرده است و او نیز به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر و در زندان تحمل حبس می باشد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: سهراب نیز طی هماهنگی از زندان تحویل، در تحقیقات تکمیلی به سرقت از منزل شاکی معترف شد و بیان داشت کارگر همسر شاکی می باشد که بدلیل اطلاع از نبود شاکیه و خانواده وی طی چند مرحله و بتدریج اقدام به سرقت و خروج اموال از منزل شاکی کرده و سرقت را به تنهایی انجام و اموال را پس از سرقت به افراد رهگذر در میدان شوش فروخته است و قادر به معرفی مالخر نمی باشد.

او اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و هر دو متهم با قرارهای تامین مناسب روانه زندان شدند.


ت ت
کدخبر: 12382 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها