«سا پینتو» به دنبال محک زدن ستاره‌ها؛ طلسم آبی‌ها در بازی‌های دوستانه شکسته می‌شود؟

آخرین حریف تدارکاتی استقلال پیش از برگزاری مسابقه دربی مشخص شد.

«سا پینتو» به دنبال محک زدن ستاره‌ها؛ طلسم آبی‌ها در بازی‌های دوستانه شکسته می‌شود؟

به گزارش منیبان، استقلالی‌ها پایتخت قرار بود در تورنمنتی 4 جانبه در کشور امارات شرکت کنند و با استفاده از تعطیلات فیفادی بتوانند آمادگی فنی خود را به حد ایده‌آل برسانند اما با وجود مشکلات مالی، گفته شد که ریکاردو سا پینتو به دلیل فاصله کوتاه اتمام تورنمنت 4 جانبه تا زمان برگزاری مسابقه دربی، با حضور استقلال در این مسابقات مخالفت کرده است. پیش از شرکت در تورنمنت 4 جانبه، موضوع حضور استقلال در لیسبون پرتغال برای گذراندن دوره آماده‌سازی مطرح بود که مشکلات مالی آبی‌پوشان باعث شد تا آن‌ها از تهران خارج نشوند. سرمربی پرتغالی استقلال بعد از منتفی‌شدن اردوی خارجی تیمش تصمیم گرفت تا به سراغ برگزاری چند بازی دوستانه برود اما چندان گزینه زیادی در دسترس آن‌ها نبود و همین مسئله باعث شد تا در طول 20 روز تعطیلات، فقط 2 مسابقه تدارکاتی برای استقلال برگزار شود و در حال حاضر رایزنی‌ها برای برگزاری سومین مسابقه در جریان است.

شکست مقابل هوادار و توقف برابر نفت مسجدسلیمان

آبی‌پوشان پایتخت در ایام تعطیلات لیگ برتر تاکنون در 2 بازی دوستانه مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان قرار گرفته‌اند که در مصاف با هوادار، شاگردان ریکاردو سا پینتو با شکست 2 بر یک از میدان مسابقه خارج شدند و دیدار با نفت مسجدسلیمان هم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا استقلالی‌ها فعلاً بردی را در تعطیلات فیفادی ماه نوامبر نداشته باشند! ساپینتو البته سعی داشت تا در 2 بازی دوستانه اخیر به تمامی بازیکنان تیمش از جمله بازیکنان جوان میدان بدهد تا شرایط فنی و آمادگی بازیکنان تیمش را بسنجد و با اطلاع از آمادگی از آن‌ها، فهرست استقلال را برای مصاف حساس با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر چینش کند.

ملوان، سومین حریف تدارکاتی آبی‌ها

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال به عنوان مسئول هماهنگی بازی‌های تدارکاتی انتخاب شده و او براساس خواسته‌های کادرفنی رایزنی‌های خود را با سایر تیم‌ها انجام می‌دهد تا بتواند برای آمادگی بیشتر آبی‌پوشان، برگزاری بازی دوستانه را در دستور کار قرار بدهد. گفته می‌شود ریکاردو سا پینتو در روزهای اخیر خواستار برگزاری دیدار تدارکاتی با ملوان بندرانزلی بوده و طاهری وارد مذاکره شده تا بتواند هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقه را انجام بدهد. ملوانی‌ها گویا در مرحله اول مخالف برگزاری دیدار تدارکاتی با استقلال بوده‌اند اما در نهایت توافقات لازم به انجام رسیده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال، آبی‌پوشان پایتخت ظهر فردا (دوشنبه) در مصافی تدارکاتی برابر تیم ملوان به میدان می‌رود. قرار است این مسابقه پشت درب‌های بسته و بدون حضور هواداران و البته اصحاب رسانه به انجام برسد. گفتنی است که مصاف 2 تیم در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سا پینتو در شرایطی باید تیمش را فردا در بازی تدارکاتی به مصاف ملوان بفرستد، که آبی‌پوشان پایتخت در هفته دوم لیگ برتر توانسته بودند ملوان را در انزلی با نتیجه 3 بر یک شکست بدهند و حالا در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش از دربی، استقلالی‌ها باید آمادگی خود را در مقابل تیم متحول‌شده ملوان محک بزنند و در مسابقه فردا، سرمربی پرتغالی استقلال در تلاش برای رسیدن به ترکیب ایده‌آل تیمش در مسابقه دربی مقابل پرسپولیس خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 126503 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • در جریان معاملات روز گذشته بورس تهران، شاخص‌کل با افت ۰.۳۸‌درصدی همراه شد و به سطح ۲‌میلیون و ۱۰۶‌هزار‌واحدی رسید.…