جدال جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

رسول به آلومینیوم رسید، علی منصور به تراکتور؛ زودتر از آنچه فکرش را می کردید

رسول خطیبی و علیرضا منصوریان باید در چاچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم های سابق خود بروند.

رسول به آلومینیوم رسید، علی منصور به تراکتور؛ زودتر از آنچه فکرش را می کردید

به گزارش منیبان، از ساعت 15 امروز قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که تراکتور و آلومینیوم اراک باید در اراک به مصاف هم بروند. بدون هیچ تردیدی این تقابل میان علیرضا منصوریان و رسول خطیبی یکی از جذاب ترین جدال های این مرحله است.

علیرضا منصوریان ابتدای فصل به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد اما پس از گذشت 5 هفته و کسب یک پیروزی، یک شکست و سه مساوی از سمت خود برکنار شد. منصوریان پس از اینکه از سمت خود برکنار شد در مصاحبه ای گفته بود اخراج او از سرمربیگری تراکتور توهین به فوتبال ایران بوده است.

در سوی دیگر رسول خطیبی که فصل موفقی را با آلومینیوم اراک پشت سر گذاشته بود، در اواسط فصل تصمیم گرفت به تراکتور برگردد و مجددا هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

علیرضا منصوریان هم پس از کش و قوس های فراوان به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک انتخاب شد تا این دو مربی کاملا در نقطه مقابل هم قرار بگیرند؛ منصوریان از تراکتور به آلومینیوم و رسول خطیبی از آلومینیوم به تراکتور آمده است.

آلومینیوم و تراکتور که باید بازی برگشت خود را در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار می کردند، حالا زودتر از آنچه همه تصور می کردند در رقابت های جام حذفی به هم رسیدند تا شاهد جدال جذاب علیرضا منصوریان و رسول خطیبی با تیم های سابقشان باشیم.

جدال دو تیم به دلیل حضور تراکتور در بازی های آسیایی، بعد از برگشت سرخ های تبریزی از بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 12757 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها