عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با مُنیبان:

از حضور در ریاست دیوان محاسبات منصرف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بنده از حضور در دیوان محاسبات انصراف دادم.

از حضور در ریاست دیوان محاسبات منصرف شدم

رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره اینکه برخی شنیده‌ها حاکی از حضور شما به عنوان رئیس دیوان محاسبات است، گفت: بنده از حضور در دیوان محاسبات انصراف دادم. در حقیقت به دلیل حوزه انتخابیه و کارهای نیمه‌ تمام در این حوزه از حضور در ریاست دیوان محاسبات انصراف دادم.

او در واکنش به اینکه یعنی به شما پیشنهاد ریاست دیوان محاسبات را دادند و نپذیرفتید؟ افزود: خیر در حقیقت هیچ‌کس به اندازه بنده رزومه نداشت چرا که پیش از این در سازمان بازرسی کشور بودم، ۷ سال پیاپی عضو کمیسیون تلفیق و اقتصادی بودم و مدرک دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی دارم، این پتانسیل را در خودم دیدم که بتوانم وظایف دیوان محاسبات را انجام بدهم اما ارزیابی کردم و تصمیم گرفتم در حوزه انتخابیه ماندگار شوم.

زارع در واکنش به اینکه گفته می‌شود تحت فشارها این انصراف صورت گرفته است تصریح کرد: خیر به این صورت نیست چراکه درباره دیوان محاسبات دولت کاره ای نیست و همه کاره مجلس است.

او درباره گزینه‌های مطرح برای دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: پژمان پشمچی زاده، دستغیب، پورسعید و داودی چهار نفری هستند که در کمیته محاسبات به عنوان گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات انتخاب شدند که فردا از بین این چهار نفر دو نفر را به صحن علنی معرفی می‌کنیم.


ت ت
کدخبر: 130553 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها