نماینده ایرانشهر: شأن مردم سیستان و بلوچستان،صف‌ نان و بنزین نیست

عبدالناصر درخشان در بازدید از سطح شهر ایرانشهر افزود: باید جایگاه‌های سوخت در حوزه انتخابیه افزایش پیدا کنند تا این مشکل برطرف شود.

نماینده ایرانشهر: شأن مردم سیستان و بلوچستان،صف‌ نان و بنزین نیست

به گزارش منیبان، رخشان گفت: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، اهتمام جدی داشته باشد، همچنین لازم است وزارت جهادکشاورزی، استانداری، فرمانداری‌ها و اتحادیه آرد و نان و سایر دستگاه‌های نظارتی نظارت دقیقی بر این مهم داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان در ادامه با انتقاد از بی‌توجهی مسئولین نسبت به هدررفت وقت مردم استان سیستان و بلوچستان در صف‌های طویل تهیه نان و بنزین گفت: در سیستان و بلوچستان که به خودی خود استانی محروم است، صف‌های طویل گاز، نفت، بنزین کافی نبود که صف‌های طویل تهیه نان هم به آن افزوده شده است؟

وی تاکید کرد: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، اهتمام جدی داشته باشد، همچنین لازم است وزارت جهادکشاورزی، استانداری، فرمانداری‌ها و اتحادیه آرد و نان و سایر دستگاه‌های نظارتی نظارت دقیقی بر این مهم داشته باشند.

درخشان بیان کرد: بدون شک وجود این صف‌های طولانی برای تهیه نان به عنوان قوت غالب در شان مردم نجیب و مظلوم این منطقه نیست.

وی همچنین در خصوص گازرسانی به شهرهای جنوبی استان نیز گفت: دیداری با وزیر نفت انجام شد قول دادند به روند عملیاتی اجرایی گازرسانی به شهرستان‌های فنوج، لاشار، آهوران، بنت، سرباز و راسک سرعت داده می‌شود.امیدوار هستیم که این پروژه در شهرستان فنوج و بخش آهوران نسبت به دیگر شهرهای زودتر به اتم برسد و در شهرستان سرباز و راسک نیز مطالعات پروژه گازرسانی در حال انجام است و انشاالله تا سال ۱۴۰۲ موضوع گازرسانی به حوزه انتخابیه محقق شود.


ت ت
کدخبر: 131507 تاریخ انتشار
منبع ایسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها