ماجرای اعدام مرد دستفروش به کجا رسید!

دادگاه کیفری یک استان تهران یک مرد دستفروش را به اتهام قتل همکارش به قصاص محکوم کرد.

ماجرای اعدام مرد دستفروش به کجا رسید!

به گزارش منیبان؛ در سال 1397 ماموران کلانتری 113 بازار در جریان یک نزاع در محدوده بازار قرار گرفتند و زمانی که به محل رسیدند متوجه آسیب دیدگی شدید یک جوان 35 ساله با نام قاسم شدند که از ناحیه شکم و پهلو با چاقو مجروح شده بود و پس از انتقال به بیمارستان پس از چند ساعت جان باخت.

پس از تحقیقات مشخص شد وی به دلیل درگیری با یکی از همکاران خود به نام کریم که 45 سال داشته دچار جراحت شده است.

بر اساس بررسی های اولیه کریم که 45 سال داشته در محدوده بازار به دستفروشی اشتغال داشت اما روز سانحه عده ای به سراغ او آمده و به او می گویند که باید بساطش را جمع کند. وی مقاومت می کند و در نتیجه آن عده به او حمله کره و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

به گفته کریم در اعترافات ابتدایی، وی در همان زمان متوجه می شود که قاسم که چند متر آن طرف تر بساط کرده در حال خنده ای تمسخر آمیز است و به همین دلیل با چاقویی که در جیب داشته به سمت او حمله می کند.

این دستفروش پس از دستگیری در همان ساعات اول به موضوع اعتراف کرده و بر داشتن سابقه بیماری روانی تاکید کرده و می گوید که حتی چند باری هم به دلیل این مشکل در بیمارستان بستری شده است و در گذشته نیز چندین سابقه درگیری داشته است. او برای اینکه خود را سرگرم کند به دستفروشی روی می آورد و در نهایت با این حادثه به عنوان قاتل قاسم شناخته می شود و در اولین دادگاه برگزار شده مادر مقتول به عنوان ولی دم برای او تقاضای قصاص کرده است. قضات پرونده نیز بر اساس مستندات موجود وی را محکوم به قصاص کردند.


ت ت
کدخبر: 133183 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها