گل محمدی و تکرار اشتباهات گذشته؛ از دست دادن مفت و مسلم ستاره ها

کنار گذاشتن چند بازیکن بدون جابجایی این نفرات با بازیکنان باشگاه های دیگر نشان می دهد پرسپولیس همچنان قرار است مفت و مسلم بازیکنانش را از دست بدهد.

گل محمدی و تکرار اشتباهات گذشته؛ از دست دادن مفت و مسلم ستاره ها
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ سرمربی پرسپولیس همچنان قرار است ستاره های پرسپولیس را به راحتی هرچه تمام تر از دست بدهدخبرگزاری فارس از قرار گرفتن دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داد و به نظر می رسد این خبر درحالی که باشگاه تاکید کرده بود خبر به خاطر شان و جایگاه بازیکنان رسانه ای نشود، به رسانه ها درز کرده است.اما موضوع زمانی عجیب می شود که برخلاف پیش بینی ها یحیی حاضر نیست این نفرات را با بازیکنان تیم های دیگر هم معاوضه کند. گویا باشگاه های مس کرمان و تراکتور مشتریان جدی سیامک نعمتی هستند و جالب این که یحیی قرار نیست در قبال جدایی نعمتی، بازیکنی از این دو تیم را به خدمت بگیرد. تصمیمی که نشان می دهد اشتباهات چند ساله اخیر سرخ ها مبنی بر از دست دادن بازیکنان به راحتی هرچه تمام تر، قرار است بار دیگر در پرسپولیس تکرار شود و یحیی گل محمدی ستاره ای چون سیامک نعمتی را که توانایی بازی در چند پست را داشته و بارها و بارها برای پرسپولیس درخشیده را به راحتی و بدون جابجایی او با بازیکن شایسته دیگری از دست بدهد. 

به هر روی در شرایطی که در فوتبال روز دنیا و حتی در ایران، هیچ باشگاهی به راحتی سرمایه های خود را از دست نمی دهند، قرار است بازیکنی به توانایی سیامک نعمتی و حتی حامد پاکدل به راحتی هرچه تمام تر باعث تقویت تیم های دیگر شوند.


ت ت
کدخبر: 134126 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها