بدترین فرم ۳ فصل اخیر آبی‌پوشان/این تیم فقط فرهاد را می خواهد!

استقلال با شکست برابر سپاهان از مدعیان قهرمانی عقب ماند.

بدترین فرم ۳ فصل اخیر آبی‌پوشان/این تیم فقط فرهاد را می خواهد!

به گزارش منیبان، استقلال در هفته سیزدهم با غلبه بر صنعت نفت آبادان با ۲۶ امتیاز هم امتیاز با پرسپولیس و تنها به دلیل یک تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت تا هواداران این تیم بیش از هر زمانی به تکرار قهرمانی خوش‌بین باشند. این تیم اما در ۳ هفته اخیر به ناگاه دچار افت شد و تنها یک امتیاز کسب کرد تا از کورس مدعیان عقب بماند.

۲ بازی به جای 53 بازی

استقلال در هفته چهاردهم مقابل تیم سخت‌کوش مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته پایانی نیم‌فصل مقابل تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند تا پس از ۱۳ بازی، طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری یک تیم در این فصل متوقف شود. این بار هواداران استقلال مدت زیادی را بدون باخت تجربه نکردند و در آغاز نیم فصل دوم هم از سپاهان شکست خوردند تا همچنان در رده چهارم باقی بمانند.استقلال که رکورد بی‌نظیر یک فصل بدون شکست را با فرهاد مجیدی ثبت کرده بود تا قبل از بازی با تراکتور در مجموع 53 بازی در لیگ برتر فقط ۲ باخت داشت و حالا متحمل ۲ شکست پیاپی شده است. استقلال در صورت پیروزی پرسپولیس در این هفته از لیگ، ۸ امتیاز از صدر جدول فاصله خواهد گرفت، اختلافی که جبران آن تا حدی سخت به نظر می‌رسد. 

ترس از تکرار کابوس لیگ بیستم

آخرین باری که استقلال در ۳ بازی تنها یک امتیاز گرفت به لیگ بیستم باز می‌گردد. این تیم تا اواسط فصل در کورس جدی قهرمانی با پرسپولیس و سپاهان بود. استقلال اما ۳ بازی بد را پشت سر گذاشت. این تیم ابتدا با تساوی بدون گل برابر پیکان متوقف شد پس از آن در ورزشگاه آزادی ۲ بر صفر از ذوب‌آهن شکست خورد و در نهایت برابر پرسپولیس با یک مغلوب شد تا از قافله مدعیان جا بماند. 

روند بد نتایج استقلال از بعد از جام‌جهانی آغاز شده و این تیم در ۵ بازی قبلی خود فقط یک برد داشته است. استقلال در دیدارهای اخیر خود از کمبود مهره‌های کلیدی رنج برده و امیدوار است که با بازگشت این بازیکنان به روند مطلوب بازگردد. آبی‌پوشان در بازی‌های اخیر محمدحسین مرادمند و عارف غلامی را در اختیار نداشتند. محمد محبی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند به دلیل آسیب‌دیدگی چندین بازی غایب بودند و در بازی با سپاهان، روزبه چشمی و حسین حسینی به فهرست غایبان استقلال اضافه شدند تا خلا این بازیکنان در عدم نتیجه‌گیری استقلال مشهود باشد. علاوه بر این به نظر می رسد استقلال فقط با فرهاد مجیدی می تواند روزهای خوبی را داشته باشد!


ت ت
کدخبر: 134366 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها