فرم طلایی «رامین» در نصف جهان؛ مرد لحظه‌های سرنوشت‌ساز

رامین رضاییان در این فصل، مرد بازی‌های بزرگ سپاهان و تیم ملی بوده است.

فرم طلایی «رامین» در نصف جهان؛ مرد لحظه‌های سرنوشت‌ساز

به گزارش منیبان، سپاهان در بازی برگشت این فصل هم، مثل بازی رفت توانست استقلال را شکست دهد. گل دوم سپاهان را در هر دو بازی، رامین رضاییان مدافع راست این تیم زد. رضاییان بازی رفت در ورزشگاه آزادی، دقیقه 57 فاصله با استقلال را به 2 گل رساند و برد تیمش را قطعی کرد. او در بازی این هفته هم دقیقه (6+90)، توانست از روی نقطه پنالتی امتیاز کامل بازی را به حساب تیمش بریزد. رضاییان به عنوان مدافع راست، فصلی درخشان را پشت سر گذاشته و توانسته با گل‌ها و پاس گل‌هایش، مرد لحظات سرنوشت‌ساز سپاهان و تیم ملی باشد.

غول کشی

رضاییان در این فصل، برای سپاهان 4 گل زده و 3 پاس گل داده است. بیشتر گل‌ها و پاس گل‌های او، در بازی مستقیم سپاهان با مدعیان بوده‌اند. رضاییان در هر دو بازی رفت و برگشت، دروازه استقلال را باز کرد و بازی هفته سوم با گل‌گهر در سیرجان، پاس اولین گل مسابقه را برای میلاد زکی‌پور فرستاد. تراکتور هم دیگر تیم بزرگ لیگ بود که رضاییان، توانست مقابل آن‌ها بدرخشد و با ضربه آزادی مستقیم، دروازه حریف را باز کند.

نمایش یک نفره

علاوه بر بازی‌های بزرگ، رضاییان مقابل هوادار با نمایشی فوق‌العاده، نتیجه بازی را به نفع سپاهان برگرداند. سپاهان در تهران، دقایق ابتدایی از هوادار عقب افتاد و پاس رضاییان برای امید نورافکن، گل مساوی این تیم را ساخت. در دقایق تلف شده نیمه اول، سپاهان پنالتی گرفت و رضاییان، موفق شد گل پیروزی تیمش را بزند. بردن هوادار در آن مقطع از فصل، باعث شد فاصله سپاهان با صدر به بیشتر از 2 امتیاز نرسد و تیم ژوزه مورایس، همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

بهترین بازیکن

رامین رضاییان این فصل در تمام 16 بازی سپاهان، یکی از بازیکنان اصلی مورایس بوده است. او در این 16 بازی، فقط یک‌بار مقابل نفت مسجدسلیمان تعویض شد. آن هم زمانی که خیال سپاهانی‌ها از برد راحت بود و مورایس تصمیم گرفت به ستاره تیمش استراحت بدهد. رضاییان با میانگین نمره 7.25 از «متریکا»، بهترین بازیکن سپاهان در این فصل بوده است. او در 12 بازی از 16 بازی سپاهان، توانسته نمره‌ای بالای 7 بگیره و ثبات خوبی در عملکردش داشته باشد.

از نصف جهان به الریان

عملکرد خوب رضاییان در اصفهان و علاقه‌ ویژه کارلوس کی‌روش به او، باعث شد این بازیکن یکی از مسافران جام جهانی قطر باشد. رضاییان بازی اول مقابل انگلیس را از روی نیمکت آغاز کرد اما بازی دوم با ولز، فیکس شد و در دقایق تلف شده، گل دوم ایران را زد. گلی که هنوز هم، دیرترین گل تاریخ جام‌های جهانی در وقت قانونی محسوب می‌شود. رضاییان با پیراهن سپاهان، به فرم طلایی خود رسیده و تبدیل به مهمترین اسلحه مورایس، در کورس قهرمانی با رقبا شده است.


ت ت
کدخبر: 134368 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها