حقوق این کارمندان مسدود می‌شود؟

پایان دی آخرین مهلت دستگاه‌های اجرائی برای تمرکز حساب در خزانه است و طبق دستور وزیر اقتصاد، خزانه داری کل کشور از ابتدای بهمن دیگر به دستگاه‌هایی که حساب‌های خود را در بانک مرکزی به حساب واحد خزانه متمرکز نکرده اند، خدمات عمومی بودجه نخواهد داد.

حقوق این کارمندان مسدود می‌شود؟

به گزارش منیبان، محسن برزوزاده مدیرکل وزارت امور اقتصادی و دارایی در تشریح آخرین وضعیت تمرکز حساب‌ها در حساب واحد خزانه اظهار کرد: دستگاه‌ها اقدام خود را در تمرکز حساب‌هایشان در حساب واحد خزانه آغاز کرده‌اند و مراقبت هم می‌کنیم که خللی در عملیات جاری وصول درآمد ایجاد نشود. وی افزود: تمام دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم با ابلاغی که وزیر علوم انجام دادند به مرور حساب های خود را آورده اند؛ برخی مکاتباتی کرده و مشکلاتی را مانند اخذ وام هیات علمی مطرح کرده‌اند اما اقدام موثر خود را انجام داده‌اند.

به نقل از تسنیم، مدیرکل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اکنون حساب های اصلی تمام شرکت های دولتی، دانشگاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی متصل به حساب خزانه نزد بانک مرکزی وجود دارد، افزود: حساب های دستگاه های اجرایی متناسب با وظایف آنها ممکن است تا حداکثر ۷ حساب متغیر باشد که الان ۲۹ هزار حساب مربوط به دستگاه در حساب خزانه متمرکز است؛ ورود و خروج منابع از آنها به طور کامل مشخص است. وی تصریح کرد: حساب های فرعی نیاز به گشایش مجدد در خزانه ندارد بلکه باید بسته و وصولی آنها به حساب واحد خزانه متصل شود که البته اطلاع دقیقی از تعداد آنها نداریم.


ت ت
کدخبر: 134847 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها