احتمال سقوط بهمن در جاده کرج-چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به استقرار تجهیزات ایمنی در مسیرهای کوهستانی البرز، گفت: باتوجه به شرایط آب و هوایی و بارش برف در محور کرج-چالوس وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

احتمال سقوط بهمن در جاده کرج-چالوس

به گزارش منیبان؛ علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، به بارندگی در راه‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: محور کرج-چالوس از بامداد امروز با بارش برف همراه است.

او با اشاره به اینکه پیش از این هشدار هواشناسی موجب شده بود تا نیروهای راهداری در حالت آماده باش باشند، اظهار کرد: در این میان لازم به ذکر است که احتمال وقوع بهمن در محور کرج-چالوس وجود دارد از این رو مسافران حین تردد احتیاط خود را دوچندان کنند.

زندی فر به استقرار دو دستگاه بیل مکانیکی در محل اشاره کرد و یادآور شد: به محض ایجاد مشکل با وجود نیروهای انسانی و تجهیزات مستقر اقدامات لازم انجام خواهد شد.

او ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی پرهیز کنند و درصورت سفر حتما وسایل ایمنی لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محور جدید هشتگرد به طالقان به دلیل پیشگیری از خطرات احتمالی تا اطلاع ثانوی مسدود است.


ت ت
کدخبر: 136445 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها