ارز دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه آمد

​سازمان‌های غیرانتفاعی که مسئول دریافت کمک به زلزله زدگان ترکیه شده‌اند، در تلاش‌ برای جمع‌آوری میلیون‌ها دلار ارز دیجیتال برای کمک به قربانیان زلزله مهیب جنوب ترکیه هستند. موسسه خیریه هالوک لونت، خواننده ترک، در کمتر از یک روز حدود ۲ میلیون دلار کمک از نوع ارز دیجیتال دریافت کردند.

ارز دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه آمد

به گزارش منیبان، رمزارزهای اهدایی روی بلاک چین آوالانچ، BSC و اتریوم قرار دارند.

 صرافی محلی Paribu برای دریافت وجوه از نوع رمزارز به کمک دو سازمان غیرانتفاعی که مسئول دریافت کمک های بشردوستانه هستند شتافته است.

هالوک لونت در توییتر ادعا کرد که این آدرس‌ها با وجود ممنوعیت پرداخت‌ با رمزارز توسط بانک مرکزی ترکیه در آوریل 2021، توسط هیئت بررسی جرایم مالی ترکیه (MASAK) تایید شده است.

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم معاملات، متعهد شد مبلغی به ارزش تقریبی 5 میلیون دلار به  صورت BNB، توکن بومی بایننس، به آسیب دیدگان ترکیه‌ای ارسال کند.

این تلاش ها آخرین نمونه از کمک به شکل کریپتو است که برای کمک های فرامرزی استفاده می‌شود و بار دیگر به همه ثابت کرد که ارزهای دیجیتال به علت سهولت انتقال و دریافت بهترین مورد برای امدادهای فوری است.

  پس از حمله روسیه در فوریه سال گذشته، دولت اوکراین میلیون ها دلار برای مقابله با روسیه جمع آوری کرد.

در زمان انتشار این گزارش، AVAX، توکن بومی آوالانچ، 55.56 درصد از کل کمک‌های ارسال شده به آدرس‌های ارز دیجیتال Ahbap را تشکیل می‌دهد که ارزشی معادل 1.1 میلیون دلار دارد.

علاوه بر این، 42.65 درصد از کل کمک‌های مالی از طریق انواع استیبل کوین‌ها بوده است.

کاربران کریپتو تقریباً 788000 دلار به شکل USDT، USDC و BUSD اهدا کرده اند.


ت ت
کدخبر: 138280 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها