علاقه ویژه ستاره پرسپولیس به دبل در زمستان!

مهاجم بلند قامت و اهل مالی پرسپولیس با ثبت دبل مقابل نفت آبادان نقش تاثیرگذاری در برتری و بازگشت تیمش ایفا کرد.

علاقه ویژه ستاره پرسپولیس به دبل در زمستان!

به گزارش منیبان، شیخ دیاباته که در بازی مقابل نفت آبادان از ابتدا در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته بود با گلزنی و ثبت دبل در این بازی نشان داد یک چارچوب‌شناس تمام‌عیار است و بخت‌های گل‌زنی را به راحتی از دست نمی‌دهد. او یک تمام‌کننده فوق‌العاده است که اگر کمتر مصدوم شود، گل‌های بیشتری هم به ثمر می‌رساند.

دیاباته که پیش از این هم سابقه دبل در فوتبال ایران و قطر را در کارنامه دارد نشان داده که علاقه زیادی به گلزنی و ثبت دبل در فصل زمستان دارد.آخرین دبل شیخ به فصل گذشته لیگ ستارگان قطر بر می‌گردد و زمانی که او در ترکیب الغرافه مقابل الوکره در نیمه نهایی جام امیر قطر موفق شد در بازی که الغرافه 1-4 برد برای تیمش دبل کند، این دیدار در 23 اسفند 1400 برگزار شد.اما آخرین دبل دیاباته در فوتبال ایران به بازی تراکتور و استقلال بر می‌گردد که در این بازی آبی‌های پایتخت موفق شدند 1-3 تراکتور را از پیش رو بردارند. این دیدار هم در 29 دی ماه سال 1399 برگزار شد که دیاباته 2 گل از 3 گل استقلالی‌ها را در آن زمان وارد دروازه تراکتور کرد تا نشان دهد علاقه ویژه‌ای به دبل در زمستان دارد.

شیخ دیاباته که پیش‌تر تنها یک گل در نیم فصل اول به مس کرمان زده بود، با این دبل سه گله شد و بار دیگر تاثیرگذاری خود در لیگ ایران را نشان داد.


ت ت
کدخبر: 138489 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها