مدیر ورزشی دورتموند:

آقای ستاره برای یکسال دیگر ماندنی شد+جزییات

میشاائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند به حوای پیرامون ارلینگ هالند و شایعات جدایی او واکنش نشان داد.

آقای ستاره برای یکسال دیگر ماندنی شد+جزییات

به گزارش منیبان، 9 روز پیش مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند توری اروپایی به راه انداختند و با مدیران چندین باشگاه بزرگ در اسپانیا و انگلیس دیدار کردند. گفته می شود مدیران بارسلونا و رئال مادرید پس از شنیدن مبلغ درخواستی هالند شوکه شده اند. سیتی، چلسی، لیورپول و یونایتد تیم های لیگ برتری بودند که رایولا با آنها نیز دیدار کرد.

تقریبا همه تیم های مدعی و بزرگ فوتبال اروپا دوست دارند که این بازیکن نروژی را جذب کنند اما دورتموند فعلا قصد فروش او را ندارد.

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند در مورد شایعات پیرامو هالند گفت:« هفته قبل مذاکراتی درباره هالند صورت گرفت. من دوست دارم که براساس قراردادی که این بازیکن دارد صحبت کنم. ما برنامه روشنی برای فصل بعد داریم و هالند حداقل یک فصل دیگر در دورتموند باقی خواهد ماند.»

باشگاه بوروسیا دورتموند رقم فسخ قرارداد هالند را 75میلیون یورو قرار داده واین رقم در تابستان 2022 قابل فعال شدن است. در غیر این صورت باشگاه آلمانی اجازه نخواهد داد که این فوق ستاره با چنین رقمی پایینی تیم را ترک کند.

 

پیش از این رسانه های آلمانی نوشتند که دورتموند برای فروش هالند در تابستان سال جاری به رقمی کمتر از 180 میلیون یورو راضی نخواهد شد.

دورتموند در فصل جاری بوندسلیگا نتایج ناامیدکننده ای کسب کرده است و این احتمال زیاد است که حتی نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که در این صورت جدایی هالند محتمل خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 14346 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها