تجربه بد استقلال از تعطیلات لیگ؛ خواب خرگوشی

استقلالی‌ها که با نتایجی درخشان به تعطیلات لیگ رفتند، نمی‌خواهند یک بار دیگر پس از بازگشت فرم خوب‌شان را از دست بدهند.

تجربه بد استقلال از تعطیلات لیگ؛ خواب خرگوشی

به گزارش منیبان، بازی‌های لیگ برتر، در روزهای اوج استقلال ریکاردو ساپینتو متوقف شد. استقلالی‌ها دو بازی آخر، توانسته بودند دو حریف سرسخت یعنی گل‌گهر و فولاد را شکست دهند و همان زمان، نارضایتی‌شان را از تعطیلی بدموقع لیگ و شروع فیفا دی نشان دادند. دلیل اصلی نارضایتی استقلال، فرم خوب آن‌ها و سابقه بدشان، در نتیجه گرفتن پس از تعطیلات لیگ برتر است. استقلالی‌ها نمی‌خواهند یک بار دیگر، وقفه در مسابقات لیگ نتایج خوب آن‌‌ها را متوقف کند.

آخرین شکست

آخرین مساوی و شکست استقلال در این فصل، به بازگشت ناموفق آن‌ها پس از تعطیلات لیگ مربوط می‌شود. استقلال هفته بیست و یکم پس از وقفه‌ای 15 روزه در لیگ برتر، روبروی نساجی قرار گرفت. آن‌ها پیش از تعطیلات، هر 4 بازی آخرشان را روبروی ملوان، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و پیکان برنده شده بودند. استقلال پس از تعطیلات اما در قائمشهر، روبروی نساجی متوقف شد. استقلال در 7 مسابقه اخیرش، 6 پیروزی داشته و مساوی با نساجی، تنها بازی بدون برد آن‌ها در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. پیش از این 7 بازی هم، استقلال در اولین بازی نیم فصل دوم به سپاهان باخته بود. مسابقه‌ای که پس از وقفه‌ای 13 روزه در لیگ برتر برگزار شد. در این وقفه، استقلالی‌ها در جام حذفی به میدان رفتند. با این حال این موضوع هم باعث نشد تیم سا پینتو از فرم خارچ نشود و شکست تلخ مقابل سپاهان، فاصله دو تیم را در جدول بیشتر کرد.

هدیه ژنرال

طولانی‌ترین وقفه این فصل لیگ برتر، بخاطر جام جهانی اتفاق افتاد. قرار بود پرسپولیس و استقلال، پیش از جام جهانی روبروی هم به میدان بروند اما این بازی، پس از جام جهانی برگزار شد. دربی تهران، اولین بازی دو تیم پس از تعطیلات طولانی مدت لیگ بود. مسابقه‌ای کم اتفاق اما پر گل،‌ که در نهایت برای هیچکدام از دو تیم بیشتر از یک امتیاز نداشت. گل‌گهر به عنوان تنها تیم بالانشین لیگ که این فصل به استقلال باخته، تنها پیروزی تیم سا پینتو بعد از تعطیلات را هم به این تیم هدیه داده است. هفته هفتم، گل‌گهر و استقلال پس از تعطیلات لیگ بخاطر اردوی تیم ملی با هم بازی کردند و استقلال، با پنالتی دقایق پایانی کوین یامگا به پیروزی رسید. استقلالی‌ها نمی‌خواهند تجربه سه بازی با پرسپولیس، سپاهان و نساجی برای‌شان تکرار شود و بخاطر وقفه بین بردهای‌شان، امتیازات کامل بازی این هفته با ذوب آهن را از دست بدهند.


ت ت
کدخبر: 147119 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها