شوک وزیر ورزش به استقلالی ها/استقلال از آسیا حذف نشده!

وزیر ورزش در شرایطی معتقد است استقلال هنوز از آسیا حذف نشده که فصل قبل هم، حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان را در ابتدا انکار کرده بود.

شوک وزیر ورزش به استقلالی ها/استقلال از آسیا حذف نشده!

به گزارش منیبان، استقلال نتوانست بدهی‌های خود را تا دهم فروردین ماه که موعد بارگذاری مدارک مالی باشگاه‍‌های آسیایی برای دریافت مجوز حرفه‌ای بود، تسویه کند. به این ترتیب به نظر می‌رسید شانس استقلال برای حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان از دست رفته اما برخی معتقدند آبی‌ها هنوز فرصت دارند. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در اظهار نظری عجیب در برنامه فوتبال برتر گفته بود که 90 درصد از آسیا حذف شده‌ایم و صبح امروز، وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت میان صحبت‌هایش تاکید کرد که از فرصت باقی مانده برای جلوگیری از حذف استقلال استفاده خواهد شد.

البته حمید سجادی به این موضوع هم اشاره کرد که برخی می‌گویند استقلال حذف شده اما برخی دیگر معتقدند همچنان شانس وجود دارد. کور سویِ امیدی که مدیرعامل و وزیر ورزش دارند، به نامه‌ای باز می‌گردد که ، استقلالی‌ها برای AFC ارسال کرده‌اند.آنطور که فتح‌الله‌زاده در مناظره جنجالی دوشنبه شب گفت، آن‌ها به بهانه تحریم و مشکلات انتقال پول برای تسویه بدهی‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست مهلت بیشتری کرده‌اند. این در حالی است که کمیته پرو لایسنس ای‌‌اف‌سی دست‌کم در دو فصل اخیر نشان داده با باشگاه یا فدراسیون متخلف شوخی ندارد و از کنار گذاشتن قدرت‌های بزرگ آسیا نمی‎‌ترسد.

نکته جالب اینجا است که سجادی فصل قبل هم پس از آنکه اعلام شد سرخابی‌ها به همراه گل‌گهر از آسیا کنار گذاشته شده‌اند، گفته بود که هنوز جای امید هست و 6 روز مهلت استیناف‌خواهی وجود دارد. امیدواری او اما کاملا واهی بود و سرخابی‌ها  فصل 23-2022 لیگ قهرمانان را از دست دادند. ابراز امیدواری سجادی در شرایطی انجام شد که ساعاتی قبل هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. از طرفی محمدحسین میثاقی هم چندین بار در برنامه این هفته خود، از وزارت ورزش انتقاد کرد و پاسخگویی درباره مشکلات مدیریتی سرخابی‌ها را بخشی از وظایف مسئولین این وزارت‌خانه عنوان کرد. باید دید در نهایت حرف‌های امروز وزیر ورزش به واقعیت نزدیک خواهد شد یا مثل سال قبل، فقط مُسکنی است که او برای هواداران تجویز می‌کند؟


ت ت
کدخبر: 148302 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها