کاپیتان اول این بار داخل میدان؟

انگیزه های رسول خطیبی و مسعود شجاعی مقابل تیم سابق

سرمربی و کاپیتان تی تی ها برای گرفتن حداکثر امتیازات مقابل الشارجه مصمم هستند

انگیزه های رسول خطیبی و مسعود شجاعی مقابل تیم سابق

به گزارش منیبان،در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور فردا از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف الشارجه امارات، میزبان گروه خواهد رفت.

یکی از نکات جذاب این بازی، تقابل سرمربی و کاپیتان اول تراکتور با تیم سابق شان خواهد بود. رسول خطیبی و مسعود شجاعی در فصل 2006/2007 به طور همزمان در الشارجه توپ می زدند و با هم همبازی بودند. رسول خطیبی در پایان آن فصل الشارجه را ترک کرد اما شجاعی یک فصل دیگر هم برای تیم اماراتی توپ زد.

در برهه ای که تراکتوری ها شدیدا به ۳ امتیاز کامل بازی احتیاج دارند، مسعود شجاعی و رسول خطیبی نسبت به سایر اعضای تراکتور از انگیزه ای دو چندان برای کسب پیروزی برخوردار خواهند بود؛ البته اگر رسول خطیبی فرصت بازی را از کاپیتان تیمش دریغ نکند. شارجه به اندازه پاختاکور قدرتی و دونده بازی نمی کند و شاید همین تفاوت، باعث شود رسول خلاف بازی اول که مسعود را روی نیمکت نشاند، از شجاعی در این بازی بهره بگیرد.

رسول خطیبی و شاگردانش در اولین دیدار خود مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گرفتند و در نهایت به کسب یک امتیاز قناعت کردند. الشارجه امارات اما با پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق در صدر گروه قرار گرفت.


ت ت
کدخبر: 15268 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها