اتهام سنگین به ستاره استقلالی؛شرطبندی یا تبانی؟

مدیر تیم فوتبال پیکان به اتهامات مطرح شده علیه رشید مظاهری واکنش نشان داد.

اتهام سنگین به ستاره استقلالی؛شرطبندی یا تبانی؟

به گزارش منیبان، هفته‌ی بیست و نهم لیگ برتر روز گذشته با هشت بازی به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته پیکان میهمان سپاهان بود که این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. پس از این دیدار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر شرط‌بندی رشید مظاهری منتشر شد که رضا رهقی مدیر پیکان در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، به این مسئله واکنش نشان داده است.

رهقی درباره این موضوع گفته است: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و کذب محض است. مظاهری در این نیم فصل نهایت تلاش خود را برای پیکان به‌کار گرفته و به هیچ بازیکنی نمی‌توان چنین اتهامی زد. هر بازیکنی بیشترین انگیزه را در مقابل تیم سابقش دارد. عملکرد رشید هم تا قبل از دقیقه 42 مشخص است. یک تک به تک استثنایی را از شهریار مغانلو، بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران و آقای گل لیگ برتر گرفت. چرا به این موضوع اشاره نمی‌کنند؟

دفاعیه مدیر پیکان از دروازه‌بان تیمش، اینگونه ادامه پیدا کرده است: شاید افرادی که به نوعی حامی تیم رقیب سپاهان بودند، چنین حرف‌هایی را مطرح کردند. شاید آنها هم از باخت سنگین ما مقابل سپاهان ناراحت شدند، اما به بازی بازگردید. مظاهری تا قبل از پنالتی یک تا دو موقعیت استثنایی گرفت. چرا نباید به موقعیتی که از مغانلو گرفت اشاره کنند. بعد از پنالتی و اخراج تمیروف تمرکز کل تیم ما بهم ریخت. رشید برای این بازی، فوق‌العاده انگیزه داشت و واقعا هم در طول این نیم فصلی که به پیکان آمده به ما کمک کرد.


ت ت
کدخبر: 155055 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها