معاون حقوقی استقلال: من در قراردادها دخالتی نداشتم!

به دنبال جدایی فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال از این باشگاه اشتباهاتی در مورد عملکرد او در باشگاه منتشر شده است.

معاون حقوقی استقلال: من در قراردادها دخالتی نداشتم!

به گزارش منیبان، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به تازگی و در نشست هایی که داشتند تصمیم به قطع همکاری با برخی از مدیران تصمیم گیرنده در باشگاه گرفتند که یکی از آنها فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه بوده است. به دنبال این جدایی شایعه شده که بخشی حقوقی باشگاه استقلال در خصوص عقد قرارداد با رافائل سیلوا گاف داده است و بین قرارداد فارسی و انگلیس این بازیکن اختلاف 85 هزار دلاری وجود دارد و این به دلیل پرداخت مالیات بازیکن از سوی باشگاه است! موضوعی که سازمان لیگ بارها و بارها به باشگاه متذکر شده است؛ پذیرش مالیات بازیکن و مربی از سوی باشگاه خلاف قوانین حرفه ای فوتبال است. فرشید سمیعی پیرامون این خبر این چنین توضیح می دهد: بنده و حجت کریمی (سرپرست باشگاه استقلال) در مصاحبه‌های مختلف عنوان کردیم در قراردادهای بازیکنان، بخش حقوقی هیچ گونه دخالتی نداشته است. این موضوع قبلا بارها اعلام شده و تجدید این خبر کذب بعد از جدایی من جای تعجب دارد‌. اصلا در جریان قرارداد نبودم.

معاون سابق حقوقی باشگاه استقلال در توضیح بیشتر این ماجرا گفت: البته قبلا چندبار از دوستان شنیدم که قیمت سیلوا در زمان انعقاد قرارداد در ترانسفر مارکت یک میلیون دلار بود ولی او برای فصل اول با 450 هزار دلار و برای فصل دوم با 500 هزار دلار قرارداد بست. به نظر می‌رسد موضوع پرداخت مالیات یک آپشن جهت امضای عقد قرارداد با این بازیکن بوده است. من عدم دخالت حقوقی در قراردادهای تیم را همان زمان به اطلاع اکثریت اعضای هیات مدیره رساندم.


ت ت
کدخبر: 155240 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها