انتقاد نرم یحیی از درویش

یحیی گل‌محمدی برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گفتگویی را انجام داده است.

انتقاد نرم یحیی از درویش

به گزارش منیبان، ساعتی پیش یحیی گل محمدی به سکوت حدودا دو هفته‌ای خود پایان داد و در گفتگوی نسبتا کوتاهی که با ایسنا داشت، به سوالات پیرامون وضعیت این باشگاه پاسخ داد.او در این مصاحبه رسما اعلام کرد که از تصمیم خود برای جدایی صرف‌نظر کرده و فصل آینده نیز روی نیمکت پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد تا به این ترتیب تکلیف صندلی داغ سرخپوشان نیز مشخص شود.همچنین گل‌محمدی در این مصاحبه سیاست نقل و انتقالاتی خود را اعلام کرد تا مسیر تیم قهرمان برای بازگشت به میادین را علنی کند.

* هفته قبل، اعلام لیست تمدیدی

از یک هفته قبل لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام اما متاسفانه باشگاه هنوز کاری انجام نداده است و قرارداد هیچ بازیکنی تمدید نشده است.

* اعلام لیست خرید، دیروز

روز یک‌شنبه نام سه بازیکن، شامل یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرار دادم تا باشگاه اقدامات لازم برای مذاکره و جذب آنان را انجام دهد.

یحیی نام سه بازیکن را برای جذب به باشگاه داد

* پنج تیر، زمان شروع تمرینات

طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم، از ۵ تیر تمرینات ما شروع خواهد شد و از باشگاه خواسته‌ام یک اردوی ۱۰ روزه هم از ۲۰ تیر در ترکیه داشته باشیم.

* باید تیم را در حد آسیا ببندیم

تلاش ما این است که تیم خوبی برای آسیا ببندیم. امیدوارم تیم ما حفظ شود و بتوانیم با جذب چند بازیکن دیگر، تیم‌مان را برای حضور پر قدرت در آسیا تقویت کنیم.


ت ت
کدخبر: 161300 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها