ارادت ویژه رحمتی به شاگردان سابقش!

نساجی مازندران همچنان فعال‌ترین تیم بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به شمار می‌رود.

ارادت ویژه رحمتی به شاگردان سابقش!

به گزارش منیبان، مهدی رحمتی بعد از آنکه رسماً به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران معرفی شد، بلافاصله فهرست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار مدیران باشگاه نساجی قرار داد تا آن‌ها به سرعت وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانی شوند. نساجی در فصلی که گذشت، روزهای بحرانی را پشت سر گذاشت و با 26 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول کارش را به پایان برد؛ آن‌هم در شرایطی که مازنی‌ها در نیم‌فصل دوم هیچ بردی را به‌دست نیاوردند و در بحرانی‌ترین شرایط ممکن فصل را به پایان بردند.مازنی‌ها با توجه به فهرست بازیکنان مدنظر مهدی رحمتی به سرعت وارد بازار تابستانه شدند. در اولین گام، وحید محمدزاده و امیرمحمد هوشمند به عضویت تیم نساجی مازندران در آمدند و در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه نساجی، حسین زامهران قرارداد خود را 2 ساله تمدید کرد. مهدی رحمتی موازی با فعالیت نقل‌وانتقالاتی نساجی، فهرست بازیکنان مازاد خود را هم تنظیم کرد و به نظر می‌رسد که سرمربی جوان مازنی‌ها قصد تحول‌آفرینی در فهرست نساجی را دارد.

شاگرد رحمتی در شهرخودرو، عضو جدید نساجی؟

محمدرشید مظاهری در کنار محمداحسان حسینی و محمدرضا آزادی جزو بازیکنانی هستند که مهدی رحمتی به حضور آن‌ها در تیم نساجی اعلام نیاز کرده است. گفته می‌شود که مذاکرات با آن‌ها در حال انجام است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکنان طی روزهای آینده به تیم نساجی مازندران می‌پیوندند. امروز قرارداد محمود قائدرحمتی با نساجی رسمی شد تا سومین بازیکن پیاپی از آلومینیوم اراک به نساجی مازندران برود. در این میان به جز مظاهری، 2 بازیکن دیگر در آلومینیوم اراک شاگرد مهدی رحمتی بودند که در صورت جذب آن‌ها، شمار بازیکنان سابق آلومینیوم که با رحمتی به نساجی آمدند به عدد 5 می‌رسد!رحمتی که نشان داده تمایل ویژه‌ای به همکاری با شاگردان سابقش دارد، در فهرست خرید خود نام یک مهاجم دیگر را هم جای داده است؛ حسین مهربان. این مهاجم باتجربه در دو فصل اخیر در تیم فجرسپاسی شیراز در حال گذراندن خدمت سربازی‌اش بود اما حالا مشکلی برای جدایی از فجرسپاسی ندارد. مهربان در دوره حضور مهدی رحمتی در شهرخودرو، شاگرد او بود و حالا به‌واسطه این همکاری موفق، رحمتی برای تقویت خط حمله نساجی به دنبال جذب حسین مهربان است.آداما نیان و کریم اسلامی مهاجمان نساجی در فصل اخیر بودند که گویا مهدی رحمتی تمایلی به همکاری با این دو بازیکن ندارد. نیان به صورت رسمی از نساجی جدا شده و گفته می‌شود که اسلامی هم در جمع قرمزپوشان قائمشهری نمی‌ماند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او هم در لیگ بیست‌وسوم در نساجی نخواهد ماند و احتمالاً زوج جدیدی در خط حمله نساجی شکل خواهد گرفت.

لیست خروجی که هر روز به‌روزرسانی می‌شود

حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی اولین بازیکنی بود که در بازار تابستانه از این تیم جدا شد و بعد از او نوبت به حامد شیری کاپیتان باتجربه نساجی رسید. گفته می‌شود که مهدی رحمتی تمایلی به همکاری با اکبر صادقی و مسعود شجاعی هم ندارد و این دو بازیکن هم در فصل جدید در تیم نساجی مازندران حضور نخواهند داشت و علیرضا حقیقی که در فصل اخیر در تمامی دیدارها دروازه‌بان شماره یک نساجی بود، دیگر بازیکن حاضر در فهرست مازاد رحمتی است.علیرضا ابراهیمی و محمد شریفی هم که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارند، دیگر بازیکنانی هستند که مهدی رحمتی تمایلی به حفظ آن‌ها در فهرست تیمش ندارد. علی شجاعی بازیکنی بود که رحمتی چراغ سبز نشان داده بود که قراردادش تمدید شود اما شجاعی با مدیران باشگاه قائمشهری به توافق نرسید تا او دیگر خروجی تیم نساجی باشد. گفته می‌شود که احمد عبدالله‌زاده هم جایی در فهرست تیم نساجی برای فصل جدید ندارد تا مازنی‌ها به عنوان فعال‌ترین تیم بازار تابستانه کار خود را پیش ببرند.مازنی‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادرفنی، قرار است از سوم تیرماه تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کنند و گفته می‌شود که از دهم تیرماه قرار است شاگردان مهدی رحمتی اردوی خارجی خود را در کشور ترکیه دنبال نمایند.


ت ت
کدخبر: 161348 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها