ادامه غیبت سیدجلال حسینی در نشست های خبری

سیدجلال حسینی همچنان در نشست های خبری قبل و بعد از بازی پرسپولیس حاضر نمی شود

ادامه غیبت سیدجلال حسینی در نشست های خبری

به گزارش منیبان،  سیدجلال حسینی  هنوز در نشست های خبری قبل و بعد از بازی های پرسپولیس حضور پیدا نکرده است. در کنفرانس خبری بازی اول این امید عالیشاه بود که در نشست خبری حاضر شد و در بازی با الریان نیز احمد نوراللهی به همراه حمید مطهری در نشست خبری حاضر شد. در کنفرانس خبری قبل از بازی با گوا نیز که امروز برگزار شد، یحیی گل محمدی همراه کمال کامیابی نیا حضور پیدا کرد تا سیدجلال حسینی غایب بزرگ پرسپولیس در نشست های خبری لقب گیرد.

هنوز مشخص نیست چرا  سیدجلال حسینی  تمایلی به گفتگو با خبرنگاران ندارد. یکی از دلایلی که برای این غیبت مطرح شده این است که کاپیتان سرخ پوشان که تا به این جای کار یکی از ستاره های انکار ناپذیر پرسپولیس در بازی های این دوره بوده تمایلی ندارد پاسخگوی سوال های حاشیه ای در مورد وضعیت قراردادش باشد. همین چند روز قبل بود که رقم قرارداد سیدجلال حسینی رسانه ای شده و مشخص شد رقم دریافتی و قرارداد او به مراتب پایین تر از حدی بود که گمانه زنی می شد و سیدجلال شاید پیش بینی می کند در صورت حضور در نشست های خبری باید پاسخگوی این مورد و البته تمدید قراردادش برای فصل آینده باشد و به همین دلیل دوست ندارد با پاسخگویی به این سوال ها تمرکز خودش و پرسپولیس به هم بخورد.

به هر ترتیب باید منتظر بود و دید کاپیتان شایسته پرسپولیس اصلا تصمیم دارد در نشست های خبری بازی های آسیایی شرکت کند یا نه.


ت ت
کدخبر: 16169 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها