بازیکنان سابق استقلال روی نیمکت شهرداری آستارا

احمد جمشیدیان که پیش از این سکان رهبری تیم پاس همدان را بر عهده داشت امشب تیم شهرداری آستارا را هدایت می کند

بازیکنان سابق استقلال روی نیمکت شهرداری آستارا

به گزارش منیبان، تیم شهرداری آستارا که عنوان پدیده نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال ایران را از آن خود کرده بود حالا اوضاع وخیمی دارد.

این تیم گیلانی که در ابتدای فصل حسن اشجاری را به عنوان سرمربی بالای سر خود داشت پس از چند هفته و به دلیل مشکلات مالی سرمربی انزلی چی خود را جدا شده دید و یکی دو هفته بدون سرمربی در بازی های لیگ یک به میدان رفت تا اینکه سرمربی جدید این تیم آغاز به کار کرد. پایان رافت نفر مورد نظر مسئولان این باشگاه بود که پس از حضور خود در این تیم توانست نتایج فوق العاده ای به دست بیاورد و در پایان نیم فصل به عنوان یکی از تیم های صدرنشین لیگ یک کار خود را به اتمام برساند.

پس از آغاز بازیهای برگشت لیگ دسته اول فوتبال ایران موضوع بی پولی شهرداری چی های آستارا باز هم همه چیز را برای دومین بار در یک فصل برای این تیم به هم ریخت و این بار پایان رافت بالاجبار از باشگاه جدا شد.

باز هم به مانند ابتدای فصل، یک بار دیگر تیم شهرداری در دو سه هفته بدون مربی به میدان رفت تا اینکه ساعتی پیش در فضای غیررسمی خبری اعلام شد در دیدار امشب تیم شهرداری آستارا که امشب باید در دیداری مهم و حساس برابر بادران به میدان برود، بازیکن سابق تیم استقلال که مدتی سرمربی تیم پاس همدان بود روی نیمکت آستارایی ها می نشیند و در دیدار امشب این تیم را هدایت خواهد کرد.

درباره ادامه و یا قطع همکاری این مربی با باشگاه طبیعتا پس از بازی از سوی مسئولان این تیم اظهارنظر خواهد شد که صد البته آن هم به نتیجه این بازی مرتبط خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 16254 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها