رزرو هتل در مشهد

برای برخی از مسافران، بهترین هتل مشهد، هتلی است که نزدیک‌ترین فاصله را با حرم مطهر امام رضا داشته باشد. برخی دیگر نیز کیفیت و لوکس بودن هتل برایشان اهمیت دارد. با مرور انواع هتل مشهد در اسنپ تریپ می‌توانید اقامتگاهی مطابق با سلیقه خود در این شهر رزرو کنید.

رزرو هتل در مشهد

در مشهد هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی فعالیت می‌کنند که به همین علت، هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند گزینه مناسب خود را بیابد. برای برخی از مسافران، بهترین هتل مشهد، هتلی است که نزدیک‌ترین فاصله را با حرم مطهر امام رضا داشته باشد. برخی دیگر نیز کیفیت و لوکس بودن هتل برایشان اهمیت دارد. با مرور انواع هتل مشهد در اسنپ تریپ می‌توانید اقامتگاهی مطابق با سلیقه خود در این شهر رزرو کنید.

هتل در مشهد

هتل درویشی مشهد

از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های کل ایران می‌توان به هتل درویشی مشهد اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل  و دسترسی به مکان‌های اصلی شهر، یکی از ویژگی‌های مهم هتل درویشی است. مسافران زیادی به دلیل مجاورت با حرم و امکانات بالای این هتل، اقامت در آن را انتخاب می‌کنند.

هتل درویشی از ساختمانی با ۲۵ طبقه با ۲۲۰ اتاق تشکیل شده است. بنای هتل بیش از ۶۰۰ متر فضای سرسبز، آمفی‌تئاتر مدرن، ترانسفر فرودگاه، سالن ضیافت، سالن چند منظوره، اتاق جلسات، آلاچیق و فضای سبز، مجموعه آبی همراه با ماساژ، استخر، سونا و جکوزی برخوردار  است. با رزرو هتل درویشی مشهد از اسنپ تریپ می‌توانید از معماری منحصربه‌فرد ساختمان هتل که از سبک معماری هشت ملیت جهان الهام گرفته شده است، دیدن کنید.

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ مشهد را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های مشهد دانست. این هتل پنج ستاره و نوساز در اواخر اسفند سال ۱۳۹۵ افتتاح شد.

موقعیت مکانی هتل الماس، امکان دسترسی مسافران به نقاط اصلی مشهد را فراهم کرده است. ساختمان این هتل از 25 طبقه و 216 اتاق تشکیل شده است. معماری ساختمان هتل سبکی تلفیقی از ایران باستان، آفریقایی، ترکی، روسی و ایتالیایی است.

هتل الماس امکانات مناسبی شامل سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن، سالن کنفرانس و مهمانی، بازارچه اختصاصی و ... در اختیار مسافران می‌گذارد. رزرو هتل الماس 2 نیز  همانند رزرو هتل درویشی مشهد از اسنپ تریپ امکان‌پذیر است.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر مشهد از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرد. امکانات و خدمات هتل با توجه به زیربنای بزرگ آن، متنوع هستند. ساختمان هتل قصر طلایی از اتاق‌های تک‌نفره، دبل آتریوم، لاکچری، پانوراما، لاکچری کانکت، لندسکیپ و پرزیدنت سوئیت، پرنسس رویال، امپریال سوئیت و سنیور سوئیت تشکیل شده است.

این هتل دارای ۳ رستوران دریایی، بین‌المللی و سنتی است. با رزرو هتل از اسنپ تریپ می‌توانید از امکانات و فضاهای تفریحی مانند سالن ورزش، محل بازی کودکان، بازی‌های رایانه‌ای و ... استفاده کنید. قصر طلایی با مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع در ۱۶ طبقه ساخته شده و با ۳۵۷ واحد اقامتی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

هتل پارس مشهد

یکی دیگر از هتل‌های معروف مشهد که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد، هتل پارس مشهد است. این هتل در بلوار وکیل‌آباد مشهد قرار دارد. امکانات این هتل شامل سالن آمفی‌تئاتر مدرن، سالن چند منظوره، ۲ سالن ضیافت، اتاق جلسات، آلاچیق و فضای سبز، غرفه‌های تجاری، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، ۲ زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق‌سواری و ... می‌شود.

ساختمان هتل پارس مشهد با ۲۲۷ اتاق در 5 هکتار، آماده میزبانی از مسافران و زائرانی است که هر ساله به شهر مشهد سفر می‌کنند. با جست‌وجوی هتل مشهد در اسنپ تریپ می‌توانید با قیمت هتل‌ها و خدمات آن‌ها ازجمله هتل پارس مشهد، آشنا شوید.

هتل مدینه الرضا مشهد

از دیگر هتل‌های باکیفیت و جذاب مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل با تلفیقی از معماری اصیل ایرانی و مدرن، نزدیک‌ترین اقامتگاه پنج‌ستاره به حرم امام رضا از ورودی خیابان شیرازی محسوب می‌شود. هتل با 400 واحد اقامتی لوکس از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. مانند رزرو هتل درویشی مشهد از اسنپ تریپ، هتل مدینه الرضا را نیز می‌توانید از این سامانه رزرو کنید.  

هتل هما 1

هتل هما مشهد از شعبه‌های هتل‌های هما است که در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسید. این مجموعه در سال ۱۳۸۴ بازسازی شد و بعد از ۹ سال، در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را جهت میزبانی از مسافران آغاز کرد. ساختمان اصلی هتل از 6 طبقه و ۱۲۶ اتاق تشکیل شده است. اقامتگاه هما ساختمان دیگری نیز دارد که در فاصله‌ ۳۰۰ متری از ساختمان اصلی واقع شده و شامل فاز آپارتمانی و ویلایی است.

فاز ویلایی هتل دارای ۳ سوئیت و قسمت آپارتمانی دارای 3 طبقه و ۶ واحد است. محوطه فضای سبز هتل نیز محیطی باصفا را برای گذران اوقات فراغت میهمانان فراهم کرده است. این هتل از حرم مطهر، بیمارستان قائم و مراکز خرید تقریبا ۵ کیلومتر فاصله دارد و به ایستگاه حمل‌و‌نقل عمومی هم برای گشت‌وگذار در شهر نزدیک است.

هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مشهد که امکانات بی‌نظیری را به میهمانان ارائه می‌دهد، هتل پردیسان است که 162 اتاق و سوئیت و آپارتمان دارد. علاوه بر این، از 5 رستوران، یک سالن بدن‌سازی و بیلیارد، آمفی‌تئاتر، استخر و سونا و یک زمین تنیس استاندارد برخوردار است.

مسافران می‌توانند از خدمات هتل پردیسان که در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مکان‌های مشهد قرار گرفته است، استفاده کنند. اگر به دنبال هتل مشهد در اسنپ تریپ هستید که به دور از هرگونه آلودگی ترافیکی و صوتی باشد، هتل پردیسان می‌تواند انتخابی خوبی برای شما باشد.

هتل در مشهد1

رزرو هتل

هرچند هدف اصلی بسیاری از افراد از سفر به شهر مشهد بازدید از حرم امام رضا است، برای برخی از مسافران، نزدیک بودن حرم به هتل موضوع حیاتی و مهمی تلقی نمی‌شود. بنابراین شهر مشهد برای انواع مسافران با سلایق و فرهنگ‌های متفاوت، هتلی‌هایی را در نظر گرفته است که هرکدام به بخش‌هایی از جاذبه‌های گردشگری شهر دسترسی خوبی دارند.  

مجموعه اسنپ تریپ شرایطی را برای مسافران فراهم کرده است که امکانات هتل‌های مشهد را با هم مقایسه و به‌صورت آنلاین اقدام به رزرو اقامتگاه موردنظر خود کنند. تنها با صرف چند دقیقه می‌توانید برای رزرو هتل از اسنپ تریپ اقدام کنید.

جمع‌بندی

سالیانه بیش از 30 میلیون مسافر و توریست برای بازدید از مشهد، وارد این شهر می‌شوند. دغدغه این افراد، انتخاب هتلی است که اقامتی راحت و باکیفیت را در آن تجربه کنند. از طریق رزرو هتل از اسنپ تریپ می‌توانید با قیمت هر اقامتگاه و خدمات و قوانین آن آشنا شوید.


ت ت
کدخبر: 162701 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها