دعوت قهرمان دو ومیدانی از این مدافع سرعتی برا برگزاری مسابقه دو نفره!+جزییات

دارنده مدال طلای دوی 100 متر اروپا، خوان کوادرادو را به مسابقه دعوت کرد.

دعوت قهرمان دو ومیدانی از این مدافع سرعتی برا برگزاری مسابقه دو نفره!+جزییات

به گزارش منیبان و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس بعد از شکست مقابل آتالانتا در مسابقه هفته جاری، جایگاه خود در رده سوم را از دست داد تا شاگردان پیرلو با دست خالی به تورین برگردند. با وجود این شکست تلاش و دوندگی بالای  خوان کوادرادو  در این دیدار توجه رسانه های ایتالیا را به خود جلب کرد.

کوادرادو در این دیدار تا لحظه سوت پایان به شدت برای تیمش تلاش کرد تا بانوی پیر دستکم به یک تساوی برسد. دوندگی زیاد این بازیکن و سرعت بالای او باعث شده است تا به کوادرادو لقب سریع ترین مرد در ایتالیا را بدهند. همین موضوع باعث شده است تا فیلیپو تورتو، دونده سرعت 22 ساله ایتالیایی که دارنده رکورد جهانی دو 100 متر نیز هست این بازیکن را به مسابقه دو دعوت کند. او تنها دونده ایتالیایی است توانسته 100 متر را زیر 10 ثانیه بدود و حال تصمیم دارد کوادرادو را به چالش بکشد.

تورتو در گفتگو با گاتزتا در این باره گفت:یک بازیکن وجود دارد که وقتی هر هفته به میدان می رود، از خودم می پرسم چطور می تواند انقدر بدود. در مورد کوادرادو از یوونتوس صحبت می کنم که یکی از بازیکنان محبوب من نیز هست. دوست دارم یک بار با او مسابقه بدهم. 

تعریف کردن سریع ترین ورزشکار ایتالیا از هافبک کلمبیایی یوونتوس مساله عجیبی نیست. کوادرادو در هر مسابقه به طور میانگین 10 کیلومتر می دود که برای یک بازیکن 32 ساله عدد قابل توجهی است. 


ت ت
کدخبر: 16371 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها