روبرتو مانچینی:

امیدوارم راه حلی برای سوپر لیگ اروپا پیدا شود

مربی تیم ملی ایتالیا می گوید امید دارد راه حلی برای مشکل سوپر لیگ اروپا پیدا شود.

امیدوارم راه حلی برای سوپر لیگ اروپا پیدا شود

به گزارش منیبان و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت،  روبرتو مانچینی ، مربی تیم ملی ایتالیا، در تازه ترین شماره نشریه گاتزتا گفتگویی انجام داده و راجع مسائل مختلفی از جمله تیم ملی ایتالیا، سوپر لیگ اروپا و... صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد میزبانی رم در افتتاحیه یورو

اگر رم نمی توانست میزبان افتتاحیه جام ملت های اروپا باشد، خیلی ناراحت می شدم. امیدوارم این تورنمنت مهم و محبوب بتواند نه تنها فوتبال بلکه تمام ایتالیا را احیا کند. 

در مورد عملکرد پیرلو در یووه 

از نظر من تصمیم پیرلو در مورد شروع دوران مربیگری اش با یوونتوس اشتباه نکرد. اگر چنین باشگاهی با شما تماس بگیرد، نمی توانید به آن نه بگویید. او به خاطر کم تجربه بودنش به مشکل خورد اما قبول پیشنهاد مربیگری کار درستی بود. آندره آ درک خوبی از فوتبال دارد.

 در مورد ارتباطش با بالوتلی

دو سال پیش او 28 ساله بود و به بلوغ کامل رسیده بود و می توانست بهتر شود. او را به تیم ملی دعوت کردم تا اعتماد به نفسش را افزایش دهم. امیدوار بودم با این کار اوج بگیرد و تبدیل به همان بازیکن بزرگی شود که قبلا بود. متاسفانه ماریو تلاش زیادی برای برگشتن به سطح بالای قبلی خود انجام نداد.

در مورد سوپر لیگ اروپا 

پیگیر اخبار هستم و امید دارم راه حلی برای حفاظت از آینده فوتبال در تمام سطوح پیدا شود.


ت ت
کدخبر: 16377 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • حساسیت دندان، مشکلی رایج است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌شوند. اما جالب است بدانید حساسیت دندان با یک چای خانگی…