آگهیهای عجیب برای دورهمی با ناشناسها به صورت رایگان
به تازگی در سایت دیوار آگهی های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بیسابقه هستند، آگهیهایی که مربوط به میهمانی های شبانه و یا دورهمی های دوستانه است.
به تازگی در سایت دیوار آگهی های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بیسابقه هستند، آگهیهایی که مربوط به میهمانی های شبانه و یا دورهمی های دوستانه است. البته با حضور خانواده! این روزها دیگر بسیاری از مردم برای خریدهای روزمره به خوشان زحمت بیرون رفتن از منزل را نمی دهند و حتی بیشتر خریدهای سوپر مارکتی را هم از طریق سایتهای فروش اینترنتی انجام می دهند.اما گاهی در بین افرادی که عادت دارند خرید و فروش های خود را از طریق آگهیهای وبسایتهای مجازی مثل دیوار و شیپور یا دیجی کالا انجام دهند، هر از گاهی با تبلیغاتی عجیب رو به رو می شوند و خیلی از اوقات با به اشتراک گذاری در صفحاتی شخصی خود، سوژه ای برای خنده و سرگرمی ایجاد میکنند.
اما به تازگی آگهی های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بیسابقه هستند، آگهیهایی که مربوط به میهمانی های شبانه و یا دورهمی های دوستانه است. نکته جالب آنکه هیچ یک از این آگهیهای شماره تماس ندارند و یا شماره تماس خود را مخفی کردهاند و فقط از طریق چت میتواند ارتباط برقرار کرد.
بنا بر گزارش فراز ، برای آن که بتوانیم سر از کار این افراد در بیاوریم به چند نفر از این آگهی کننده پیغام فرستادیم، مشخص شد که برای شرکت در اغلب این دورهمیها باید به همراه خانواده حضور داشته باشی، مجالس معمولا ۶ یا ۸ نفره و به ندرت ۱۰ نفره هستند، هیچ کدام درخواست ورودی اولیه نکردند و به صورت رایگان بود، موسیقی، رقص و سرو مشروبات الکلی هم جز برنامه عادی اینها بود.
لازم به ذکر است که این نوع مهمانیها از سالهای گذشته در تهران و سایر شهرها رواج پیدا کرده بود و کموبیش اخباری در مورد پارتیهای زیرزمینی خبرساز شده است اما معمولا در این نوع پارتیها افراد برای حضور باید ثبت نام کامل کرده و پولی را به عنوان ورودی یا خرید تیکت پرداخت کنند.
و در حقیقت در میهمانی که نه مهمان و نه میزبان یکدیگر را نمیشناسند شرکت میکنند و فقط برای ساعاتی دور هم جمع میشوند. این افراد فقط با خرید یک تیکت، وارد یک مهمانی میشوند که نمیدانند قرار است در آن چه اتفاقی بیافتد. به همین دلیل به ابن گونه میهمانیها «تیکپارتی» گفته میشود. اغلب این مهمانیها با تم و سبک خاصی برگزار میشود تا مشتریهای مختلفی را جذب کند و در حقیقت سود آن عاید شخصی می شود که پارتی را برگزار کرده است.
اما در این نوع جدید هیچ مبلغی از کسی دریافت نمیشود و مشخص نیست چه سودی برای برگزار کننده دارد از سوی دیگر نکته عجیب ماجرا دعوت به حضور خانوادگی آن هست که به پیچیدگی آن میافزاید.
صرف حضور در میهمانی یا دورهمی به خودی خود به نظر عاری از اشکال است و گاهی اتفاق میافتد که افراد برای پیدا کردن دوستان جدید یا پر کردن اوقات فراغت خود حاضر به حضور در بعضی از جمعهایی که شناختی از شرکتکنندگان آن ندارند میشوند اما اعلام عمومی آن هم از طریق پلتفرمهای مختص فروش قدری با منطق ناسازگار است.
به هر حال خبرنگار ما جرات حضور در این مراسم را نداشت چرا که بیم کلاهبرداری یا سواستفاده های دیگر وجود دارد و به همین دلیل توصیه می شود افرادی که میل به حضور در این نوع برنامه ها را دارند شناخت کاملی از ترتیب دهندگان آن داشته باشند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.