تایتانیک طوفان‌زده استقلال را چه کسی نجات می دهد؟

وزارت ورزش در حالی سکان هدایت باشگاه استقلال را به علی خطیر سپرد که مشخص نیست این مدیر جوان و کم‌تجربه چگونه می‌خواهد باشگاه را از این وضعیت بحرانی نجات بدهد.

تایتانیک طوفان‌زده استقلال را چه کسی نجات می دهد؟

به گزارش منیبان؛ علی خطیر به عنوان فردی که برای اولین‌بار مدیرعاملی یک باشگاه لیگ برتری را تجربه می‌کند، سکاندار یکی از مهمترین باشگاه‌های ایران شد؛ آن هم در شرایطی که خودش اعتراف کرد یک استقلال ورشکسته را با بدهی ۶۰۰میلیارد تومانی تحویل گرفته است. (اینجا بخوانید)امروز همه متوجه شده‌اند مشکل اصلی استقلال در بخش مدیریت خلاصه می‌شود. این تیم در حال حاضر یک مربی مسلط ایرانی با یک کادرفنی حاضر و آماده در اختیار دارد. نکونام علاوه بر تمام این‌ها، یک دنیا انگیزه برای طی کردن مسیر موفقیت دارد اما خطیر چگونه می‌تواند کشتی طوفان‌زده استقلال را با این بدهی سرسام‌آور به ساحل نجات برساند؟ او چه هنر بی‌مثالی دارد که مدیران قبلی فاقد آن بودند؟ کاری که فتح‌الله‌زاده، آجورلو و کریمی هم در انجامش ناکام شدند...

منابع درآمد خطیر از کجا نشات می‌گیرد و استقلال چگونه می‌خواهد در این دریای طوفانی، این تایتانیک دلربا را به ساحل امن برساند؟! آیا خطیر می‌تواند معجزه کند؟ این هم برای خودش سوال است اما قاعدتا با تمام این نقاط تاریک و نامعلوم باید صبر کنیم تا به وقتش، عملکرد این مدیرعامل جوان و کم‌تجربه در عرصه باشگاهداری را قضاوت کنیم. هر چه هست این‌که علی خطیر باید یک عصای جادویی پیدا کند و برای موفقیت استقلال و عبور از بحران، آن را به کار بگیرد. جز این، هیچ راه حل دیگری برای تسویه بدهی ۶۰۰میلیاردی، هزینه‌های جاری باشگاه و مدیریت این کادرفنی و بازیکنانش سراغ نداریم.کوبیدن بر طبل ناامیدی البته کار درستی نیست اما هر چقدر به دنبال یک راه حل برای نجات این کشتی طوفان‌زده می‌گردیم به نتیجه نمی‌رسیم که نمی‌رسیم. امیدواریم خطیر به سرنوشت همه مدیرانی که گمان می‌کردند از آن‌ها بهتر در فوتبال کشور وجود ندارد دچار نشود!


ت ت
کدخبر: 165831 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها