تیم‌های ایرانی سرتر از نمایند‌ه‌های حاضر در لیگ قهرمانان

پس از پایان بازی های دور رفت، بسیاری از رسانه های معتبر عربی به امتیازات قابل توجه تیم های ایرانی پرداختند

به گزارش منیبان، پس از پایان بازی های شب گذشته لیگ قهرمانان آسیا که در حقیقت پایان دور رفت این رقابت ها در مرحله گروهی محسوب می شد بسیاری از رسانه ها به بررسی آیتم های مختلف در تیم های حاضر در این رقابت ها پرداختند و اغلب آنها در دو موضوع با یکدیگر هم نظر بودند.

ابتدا قدرت تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 و سوژه بعدی ضعف مفرط برخی تیم های عربی اسم و رسم دار در این بازی ها بود. برخی از این رسانه ها همچون عکاظ، کورا، الکاس و ... درتعریف از پرسپولیس مطالبی ر ا منتشر کردند چرا که شاگردان یحیی گل محمدی، تنها تیمی بودند که در این دوره از بازی ها تاکنون به همه امتیازات ممکن دست پیدا کردند.

آنها به مجموع امتیازات تیم های ایرانی نیز پرداختند و دراین باره نوشتند پرسپولیس با کسب 9 امتیاز و فولاد خوزستان با کسب 5 امتیاز دو تیم صدرنشین در گروههای خود هستند و استقلال با 6 امتیاز و تراکتور نیز با 3 امتیاز تیم هایی هستند که در رده دوم جدول رده بندی گروه خود ایستادند.

با این حساب جمع امتیاز تیم های پرسپولیس(9)، استقلال(6)، فولاد خوزستان(5) و تراکتور تبریز (3) عدد 23 می شود و به این ترتیب تیم های ایرانی به طور میانگین به حدود 1.9 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کردند، امتیازاتی که تاکنون تحسین بسیاری کارشناسان حاضر در این بازی ها را به خود جلب کرده است.


ت ت
کدخبر: 16925 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها