استقبال متفاوت سرخابی‌ها از فصل جدید؛ استقلال برنده شد، پرسپولیس باخت!

دو تیم پرطرفدار پایتخت امشب (جمعه) آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم را انجام دادند.

استقبال متفاوت سرخابی‌ها از فصل جدید؛ استقلال برنده شد، پرسپولیس باخت!

به گزارش منیبان، سازمان لیگ اگر برنامه‌ریزی اولیه خود در زمینه برگزاری مسابقات هفته نخست لیگ بیست‌وسوم را تغییر نمی‌داد، امشب (جمعه) هفته اول رقابت‌های فصل جدید به پایان می‌رسید اما تغییر و تحولات رخ داده در برنامه مسابقات باعث شد تا همچنان تیم‌ها درگیر گذراندن اردوی پیش‌فصل باشند و کادرفنی تیم‌ها هم برای حفظ آمادگی شاگردانش راهی جز برگزاری بازی دوستانه نداشته باشند. در این میان، استقلال و پرسپولیس هم در شرایطی مشابه سایر مدعیان مشغول گذراندن آخرین روزهای آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ بیست‌وسوم هستند.شاگردان یحیی گل محمدی که در اردوی پیش‌فصل در مصاف با تیم‌های شمس‌آذر قزوین، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان موفق به کسب پیروزی شده بودند، شب گذشته نتوانستند نساجی را شکست بدهند و مقابل یکی از 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید به تساوی 2-2 رضایت دادند. پرسپولیسی‌ها امشب در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم، برابر تیم لیگ یکی فجرسپاسی شیراز به میدان رفتند.

استقلالی‌ها که در شرایطی متفاوت از رقیب خود تمرینات پیش‌فصل را آغاز کردند، بعد از رویارویی با تیم‌های امیدهای استقلال، پیکان تهران، هوادار تهران و آلومینیوم اراک و در حالی‌که از این 4 مسابقه تنها در 2 بازی موفق به کسب پیروزی شده بودند، امشب در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر به مصاف تیم آریو اسلامشهر رفتند تا آمادگی خود را برابر حریف لیگ یکی محک بزنند. با این اوصاف سرخابی‌های پایتخت آخرین بازی خود را برابر دو حریف لیگ یکی برگزار کردند.

اولین و آخرین شکست پرسپولیس در اردوی پیش‌فصل!

یحیی گل محمدی روز گذشته در مصاف با نساجی مازندران تصمیم گرفت تا شرایط بازیکنان موردنظرش برای حضور در ترکیب اولیه پرسپولیس در فصل جدید را بسنجد و در مسابقه امروز، ترجیح سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت استفاده از بازیکنان جوان‌تر و بازیکنان نیمکت‌نشین روز گذشته بود. همین مسئله باعث شد تا پرسپولیس با سیمای متفاوت نسبت به مسابقه روز گذشته برابر حریف مدعی خود در لیگ یک قرار گیرد که در نیمه نخست دو تیم با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند که گیورگی گولسیانی موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی برای سرخ‌ها شد. در نیمه دوم، فجری‌ها موفق شدند دو بار دروازه پرسپولیس را باز کنند تا در هفتمین و آخرین بازی پیش‌فصل، شاگردان یحیی گل‌محمدی شکستی 3 بر یک را در خانه تجربه کنند تا اردوی پیش‌فصل آن‌ها با کسب 5 برد، یک تساوی و یک شکست به پایان برسد.

برد 2 گله استقلالی‌ها در روز اوج‌گیری یامگا

شاگردان جواد نکونام در آخرین بازی پیش‎فصل خود مقابل تیم آریو اسلامشهر به میدان رفتند؛ آن‌هم در شرایطی‌که روی نیمکت تیم آریو یک چهره سرشناس استقلالی حضور داشت و این تیم با هدایت جواد زرینچه برابر آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت. در نیمه نخست شاگردان جواد نکونام موفق شدند به‌واسطه گلزنی کوین یامگا از روی نقطه پنالتی با پیروزی به رختکن بروند و در نیمه دوم هم برتری آبی‌پوشان پایتخت حفظ شد و پیمان بابایی با گلزنی خود توانست برد تیمش را در بازی دوستانه امروز تثبیت کند تا استقلالی‌ها با نتیجه 2 بر صفر حریف لیگ یکی خود را شکست بدهند. آبی‌ها با برتری به‌دست آمده در مسابقه امروز، شمار بردهایشان در اردوی پیش‌فصل را به عدد 3 رساندند تا در کنار یک تساوی و یک باخت، کار استقلالی‌ها در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل به پایان برسد.پرسپولیس در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، چهارشنبه هجدهم مردادماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم اراک است و در آخرین بازی هفته اول هم، تیم استقلال تهران باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت‌نفت برود؛ مسابقه‌ای که روز پنجشنبه نوزدهم مردادماه به انجام خواهد رسید.


ت ت
کدخبر: 169389 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها