اشتباه آماتورگونه خط دفاع استقلال در گل الونگا

خط دفاع استقلال در بازی برگشت برابر الدحیل یک بار دیگر نشان داد که مشکلات زیادی دارد.

اشتباه آماتورگونه خط دفاع استقلال در گل الونگا

به گزارش منیبان، از بازی اول استقلال برابر الاهلی عربستان کارشناسان در خصوص ضعف دفاعی این تیم هشدار داده بودند. موضوعی که باعث شده آبی ها با وجود خط حمله فوق العاده، شرایط شان برای صعود از گروه کمی پیچیده شود.

در بازی برگشت برابر الدحیل ضعف خط دفاع استقلال به شکل عجیبی به چشم آمد، جایی که اشتباه آماتور گونه خط دفاع آبی ها باعث شد اولونگا گل دوم را وارد دروازه این تیم کند.

در این صحنه که در دقیقه 58 اتفاق افتاد، ضربه آزادی به روی دروازه استقلال ارسال شد، در این لحظه سیاوش یزدانی بین اولونگا و یک بازیکن دیگر الدحیل گیر افتاد و همین مساله باعث شد مهاجم کنیایی الدحیل خودش را از مدافع استقلال جدا کند و در محوطه جریمه تنها شود. عجیب تر اینکه همانطور که در عکس این صحنه پیدا است وریا غفوری به عنوان مدافع راستی که باید با توجه به ضربه کاشته از سمت چپ، خود را به مرکز محوطه جریمه برساند، ایستاده و بدون کوچکترین تحرکی باز شدن دروازه استقلال را نگاه می کند.

اتفاق عجیب اینکه در صحنه گل الدحیل مشخص نیست عارف غلامی با چه بازیکنی یارگیری کرده و همه این ها باعث شد دومین گل الدحیل به عجیب ترین حالت ممکن به ثمر برسد.

استقلال در طول مدتی که برای آغاز لیگ قهرمانان آسیا وقت داشت، به هیچ عنوان نتوانسته مشکلات دفاعی خود را برطرف کند و این مساله باعث شده آبی ها با وجود خط حمله فوق العاده، شرایط سختی را برای صعود به دور بعد تجربه کنند.


ت ت
کدخبر: 17330 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها