بررسی بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا در استادالدوحه

مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل با اختلاف سه گل نسبت به نفر دوم، در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان حضور دارد

بررسی بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا در استادالدوحه

به گزارش منیبان، استاد الدوحه پس از پایان بازی های هفته چهارم، درباره آقای گل احتمالی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: در حال حاضر سه بازیکن توانستند در جدول گلزنان لیگ قهرمانان بیشترین گل را به ثمر برسانند. مایکل اولونگا با 7 گل زده و با اختلاف سه گل نسبت به گلزنان حاضر در رده دوم، صدرنشین است. شیخ دیاباته به همراه عمر السومه با 4 گل در رده دوم جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

این نشریه ادامه داد: اولونگا که در دو دیدار برابر استقلال ایران توانست 5 گل به ثمر برساند، در 8 امتیازی شدن و صدرنشینی تیم الدحیل در گروه سوم نقش بسیار زیادی داشت. اولونگا ابتدای فصل از جی لیگ ژاپن به قطر آمد تا بتواند تجربه آقای گلی در ژاپن را این بار در قطر تکرار کند. نباید فراموش کنیم که این بازیکن 7 گل خود را در 4 بازی به ثمر رسانده و در دو دیدار باقیمانده برابر تیم های الاهلی عربستان و پلیس عراق می تواند تعداد گل های زده خود را بیشتر کند.

استاد الدوحه در ادامه این مطلب به نفر دوم جدول گلزنان پرداخت و در این باره نوشت: در جدول گلزنان لیگ قهرمانان، شیخ دیاباته، مهاجم تیم استقلال ایران کنار عمر السومه، مهاجم تیم الاهلی عربستان تاکنون چهار گل به ثمر رساندند و در صورت خوش شانسی بیشتر می توانند به پله های بالاتر این لیست بروند. 


ت ت
کدخبر: 17508 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها