توضیحات پیامکی مربیان پرسپولیس برای میثاقی

برخی از مربیان پرسپولیس با ارسال پیامک به مجری برنامه فوتبال برتر به نوعی توضیح دادند این تیم بدون مهاجم عملکرد بهتری دارد!

توضیحات پیامکی مربیان پرسپولیس برای میثاقی

به گزارش منیبان، در برنامه شب گذشته فوتبال برتر همان طور که پیش بینی می شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و رو در رو پاسخگوی سوالات و ابهامات هواداران پرسپولیس بود.در این میان جذب مهاجم که بحث روز هواداران پرسپولیس است نیز پیش کشیده شد و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد با توجه به اتفاقات رخ داده برای فیلیپه کایسدو، دو مهاجم آلترناتیو زیر نظر باشگاه هستند تا در صورت رضایت یحیی گل محمدی جذب شوند.در این میان اما پیامک های برخی از دستیاران گل محمدی به مجری برنامه نیز جالب بود. برخی از دستیاران گل محمدی با ارسال پیامک برای محمدحسین میثاقی تاکید داشتند گل محمدی تمایل به جذب مهاجم متوسط ندارد و به همین دلیل نیز بحث جذب مهاجم این همه به درازا کشیده است. در ادامه پیامد این پیامک ها این بود که میثاقی تاکید کرد پرسپولیس نشان داده بدون مهاجم تخصصی بازی های بهتری را ارائه می دهد و سیستم بازی یحیی گل محمدی به گونه ای است که بدون مهاجم نوک نتایج بهتری می گیرد تا با حضور مهاجم.

همین موضوع باعث شد این ابهام ایجاد شود که اصلا یحیی گل محمدی از ابتدا به جذب مهاجم راضی بوده است یا نه؟ اگر او و دستیارانش تاکید دارند پرسپولیس بدون سنتر فوروارد عملکرد بهتری دارد پس چرا از همان ابتدا به جای جذب مهاجم به دنبال جذب هافبک نبوده اند؟ چرا که یحیی با جذب ماشاریپوف نیز مخالفت کرد.اگر به یاد دارید فصل قبل نیز یحیی گل محمدی به دنبال بازیکنی چون مانگا که ذاتا یک وینگر است بود تا مهاجمی چون لوکادیا و این فصل نیز شهاب زاهدی را که ذاتا یک وینگر است به عنوان مهاجم جذب کرد و حتی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن نیز در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا مهدی عبدی را به راحتی از دست داد تاکید کرد به جای او یاسین سلمانی را به عنوان مهاجم جذب کرده است!به هر روی این پیامک های دستیاران یحیی گل محمدی به محمدحسین میثاقی برای جا انداختن این نظریه که پرسپولیس بدون مهاجم بهتر بازی می کند در نوع خودش جالب به نظر می رسید و باید دید به راستی نظر گل محمدی چیست و اصلا مهاجم می خواهد یا نه.آخرین صحبت های گل محمدی در مورد جذب مهاجم نیز بهتر است یک بار دیگر مرور شود. شاید در این شرایط خیلی از ابهامات مشخص شود:

 ما اگر بخواهیم بازیکن خارجی بگیریم سطح آن خیلی مهم است که باید به تیم کمک کند. بازیکن باید در سطح آسیا عملکرد خوبی داشته باشد. در این وضعیت حداقل یک میلیون دلار قیمت آن است و شرایط باشگاه را هم وقتی کنارش می‌گذاریم می‌بینیم امکانش نیست. شاید گفتنش درست نباشد، اما در این مدت 30، 40 بازی 90 دقیقه‌ای دیدم. باید گزینه‌ای باشد که اطمینان خاطر ایجاد کند، وگرنه اینکه بیاید یک پولی بگیرد و دوباره حرف و حدیث درست شود، خوب نیست.


ت ت
کدخبر: 176031 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها