افشای واقعیتی درباره اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران

عضو هیات مدیره اتحادیه املاک تهران گفت: در فرم‌های اجاره، خانه فقط می‌تواند به یک خانواده اجاره داده شود و اصلا مسئله‌ اجاره خانه های اشتراکی در تهران وجود ندارد.

افشای واقعیتی درباره اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران

به گزارش منیبان، عضو هیات مدیره اتحادیه املاک تهران گفت: در فرم‌های اجاره، خانه فقط می‌تواند به یک خانواده اجاره داده شود و اصلا مسئله‌ اجاره خانه های اشتراکی در تهران وجود ندارد.

سعید لطفی افزود: دامن زدن به این مسئله مانند اجاره پشت‌بام و موتورخانه‌ها شایعه بوده و صرفا برای خراب کردن ذهنیت مردم است.

عضو هیات مدیره اتحادیه املاک تهران  ادامه داد: در بعضی از خانه‌های ویلایی و قدیمی در تهران، زندگی دو خواهر، یا یک پدر و پسر در یک خانه وجود دارد که هیچ سنخیتی با اجاره خانه اشتراکی به دلیل وجود مشکلات اقتصادی ندارد.

او بیان داشت: خانه‌های خالی در تهران، عمدتا در منطقه شمال و به قدری گران هستند که اصلا شرایط مستاجرنشینی ندارند. این خانه‌ها به طور عمده دست ارگان‌هاست که رغبت زیادی به اجاره دادن اجاره این منازل ندارند.

لطفی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی، حتی در این فصل، بازار مسکن دچار رکود شده است که دولت می‌تواند با تولید مسکن، قیمت‌ها را پایین بیاورد و کنترل کند. اکنون بهترین فصل برای اقدامات دولت است.


ت ت
کدخبر: 176206 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها