رویای بزرگ مربی استقلالی تیم ملی

سرمربی تیم امید ایران با وجود کسب برتری 3 گله، نسبت به عملکرد شاگردانش انتقاداتی را مطرح کرد.

رویای بزرگ مربی استقلالی تیم ملی

به گزارش منیبان، تیم امید ایران توانست در سومین بازی خود در بازی‌های آسیایی هانگژو در مصاف با تیم امید مغولستان بردی 3 گله را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان رضا عنایتی در دیدار قبلی توانسته بودند با 4 گل از سد تیم امید ویتنام بگذرند و در نخستین مسابقه مرحله گروهی هم برابر تیم امید عربستان متوقف شده بودند. این نتایج باعث شد تا امیدهای ایران با کسب 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو شوند. رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران که بعد از ناکامی تیمش در مسیر رسیدن به مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا زیر تیغ انتقادات قرار گرفته بود، بعد از سرگروهی تیمش در بازی‌های آسیایی هانگژو، در نشست خبری بعد از دیدار با تیم امید مغولستان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد فنی تیمش در مسابقات مرحله گروهی، نسبت به شانس امیدهای ایران برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی توضیحاتی را ارائه کرد. عنایتی همچنین در صحبت‌های خود صحبت‌های امیدبخشی انجام داد و در توضیحات خود این‌چنین گفت که امیدوار است تیم امید ایران بتواند به مدال در این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

وقتی حریف 10 نفره شد، انگیزه ما کم شد!

عنایتی در واکنش به عملکرد شاگردانش در مصاف با تیم امید مغولستان گفت: «شرایط خوبی را در بازی نداشتیم. بعد از اینکه بازیکن حریف اخراج شد، انتظارم از بچه‌ها بالاتر از این حرف‌ها است. تیمی که می‌خواهد روی سکو برود، باید فکر بزرگی داشته باشد. خداراشکر می‌کنم که توانستیم به عنوان سرگروه از این مرحله عبور کنیم. باید برای بازی‌های حذفی ریکاوری کنیم. هنوز قرعه ما مشخص نیست و فردا مشخص می شود با چه تیمی بازی داریم. مطمئنیم بازی سختی است و تمام تمرکز و توان را می‌گذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم».

سرمربی تیم امید ایران با اشاره به حمایت‌های انجام شده از تیمش از سوی هواداران توضیح داد: «از هواداران حاضر در ورزشگاه و به خصوص ایرانی‌های عزیز که انرژی دادند تشکر ویژه می‌کنم. شما اصحاب رسانه هم بچه‌های تیم ملی را دلگرم می‌کنید. انشاالله بتوانیم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم. وقتی تیم حریف ده نفره شد، انگیزه آن‌ها بیشتر شد. متاسفانه انگیزه ما کمتر شد اما کلا بازی را تحت کنترل داشتیم. با این حال انتظارمان این است بچه‌ها با انگیزه بیشتر کار کنند. این‌طور نبود که ما حریف را دست کم بگیریم. در دو روز گذشته بارها با بچه‌ها صحبت کردیم که سرگروه صعود کنیم. کمی هم ما از شرایط مصدومیت بچه ها ترسیدیم. مغولستان خیلی بی محابا کار می کرد».

همه توان‌مان را می‌گذاریم تا مدال بگیریم

رضا عنایتی درباره غایبان تیمش گفت: «متاسفانه ما ارسلان مطهری را به دلیل سرماخوردگی نداشتیم و مجبور شدیم نیمه دوم از او استفاده کنیم. سامان فلاح را هم باید از پایش عکس بگیریم ولی فکر نمی کنم به بازی بعدی مان برسد». در ادامه صحبت‌هایش، سرمربی تیم امید ایران درباره شانس موفقیت تیمش در این دوره از بازی‌ها پاسخ داد: «مرحله به مرحله شرایط برای ما سخت‌تر می‌شود. شما می‌دانید جابه‌جایی‌هایی زیادی داشتیم. تمرین خاصی هم نداشتیم. فقط 4-3 در هانگژو تمرین کردیم. کمی ناهماهنگی‌هایی در بازی داریم اما این بچه‌ها از تیم‌های باکیفیتی آمدند و خودشان هم باکیفیت هستند».

عنایتی در بخش پایانی اظهارات خود بعد از دیدار با تیم امید مغولستان گفت: «فرصتی است که انشاالله بتوانند مقامی را کسب کنند. آخرین مقام ما در بازی‌های آسیایی 21 سال پیش با برانکو بود. تمام توان‌مان را می‌گذاریم. این هم از شانس من است که همه اتفاقات تاریخ فوتبال می‌خواهد با من رقم بخورد. شما هم می‌دانید کم و کاستی در مسیر قهرمانی داریم. باید تلاش بیشتری کنیم و شرایط بهتری را مهیا کنیم. برنامه‌ریزی گسترده‌ای باید داشته باشیم. تیم‌های پایه را باید بیشتر ببینیم و استعدادیاب‌هایی را بیاوریم که با برنامه‌ریزی بلندمدت کارهای بزرگی را انجام بدهیم. ما هم اینجا تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم و انشاالله مدال بگیریم».


ت ت
کدخبر: 177885 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها