درخشش پس از روزهای ناامید کننده؛ حسینی 7 بازی و 6 کلین شیت!

سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال بدون شک در حال گذراندن یکی از بهترین برهه‌های زندگی فوتبالی‌اش است. این درست بر خلاف مسیری است که یکی دو ماه پیش برای این دروازه‌بان ترسیم می‌شد.

درخشش پس از روزهای ناامید کننده؛ حسینی 7 بازی و 6 کلین شیت!

به گزارش منیبان، از همان روزهای اول آمدن جواد نکونام به استقلال این شایعه مطرح شد که سرمربی جدید، دروازه‌بان قدیمی کهنه‌کار استقلال را نمی‌خواهد. سیدحسین حسینی که خودش هم چنین حسی را داشت یک بار طی یک استوری از استقلال خداحافظی کرد.کمی بعدتر ماجرای پیشنهاد استقلال به بیرانوند پیش آمد. ماجرایی که حسینی را به این یقین رساند که کارش با استقلال تمام شده است. اما انتقال بیرو به پرسپولس منتفی شد و باشگاه استقلال در جذب دروازه‌بان خارجی مدنظر سرمربی هم ناکام ماند.

پس از چند روز رد و بدل شدن پیغام و پسغام بین باشگاه و حسینی مسیر بازگشت هموار شد و او که تنها گزینه باقی مانده در بازار نقل و انتقالات بود به استقلال برگشت.با شروع فصل جدید حسینی دوباره مرد اول استقلال در خط دروازه شد. حسینی که در آخرین بازی رسمی با پیراهن استقلال، در دربی جام حذفی مغلوب پرسپولیس شده بود و تحت فشار شدید انتقادها بود در اولین بازی فصل جدید هم در دروازه استقلال ایستاد و موفق شد مقابل صنعت نفت آبادان کلین شیت کند.بازی دوم اما برای استقلال و حسینی با یک شوک شروع شد. ملوان در دقیقه 6 به پنالتی دست پیدا کرد اما حسینی موفق شد با تشخیص درست جهت ضربه، پنالتی را دفع کند. استقلال این بازی را یک بر صفر برد و دروازه این تیم در این بازی هم بسته ماند.این اتفاق در بازی سوم هم رخ داد. بازی سخت مقابل سپاهان در اصفهان در نیمه اول داشت به پایان می‌رسید. اما در هشتمین دقیقه وقت‌های اضافه داور یک پنالتی به سود سپاهان گرفت. پنالتی‌ای که بعدا مشخص شد به اشتباه گرفته شده.رضا اسدی پشت پنالتی ایستاد و ضربه را زد. سید حسین حسینی جهت این پنالتی را هم به خوبی تشخیص داد و با شیرجه خوبی که زد توپ را دفع کرد. اما توِپ دفع‌شده مجددا زیر پای اسدی افتاد و این بار باز کردن دروازه خالی برای اسدی کاری نداشت. آن بازی با همان یک گل به سود سپاهان تمام شد.

استقلال در بازی چهارم لیگ، توانست استقلال خوزستان را با یک گل شکست بدهد و حسینی در این بازی هم دروازه تیمش را بسته نگه داشت. بعد از این هفته مسابقات لیگ تعطیل شد و حسینی برای همراهی تیم امید در بازی‌های آسیایی هانگژو عازم چین شد.حسینی در 3 بازی مرحله گروهی مقابل امیدهای عربستان، ویتنام و مغولستان هم کلین شیت کرد. البته به جز بازی اول مقابل عربستان، دو تیم دیگر نتوانستند دروازه ایران را تهدید کنند. اما به هر شکل دروازه امیدهای ایران تا این بازی بسته مانده است.4 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در مسابقات‌ آسیایی هانگژو و فقط یک گل خورده آن هم از ریباند یک پنالتی اشتباه. این عملکرد خوب سید حسین در فصل تازه فوتبال ایران است. فصلی که به نظر می‌رسد برای استقلالی‌ها دشوار و طاقت‌فرسا باشد اما اگر حسینی بتواند خودش را در همین فرم نگه دارد آسان‌تر خواهد گذشت. حسینی که با 875 دقیقه متوالی بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این زمینه رکورددار فوتبال ایران است امروز در مصاحبه‌ای گفته است به کلین شیت کردن فکر نمی‌کند و دوست دارد با طلای آسیا به تهران برگردد. این نگرش قطعا می‌تواند فشار و استرس را از روی او بردارد و به بهتر شدن عملکردش کمک کند.


ت ت
کدخبر: 178301 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها