هشدار؛ بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید

سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز تا چهارشنبه نسبت به وزش باد شدید و صاعقه در ۱۰ استان هشدار داد.

هشدار؛ بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید

به گزارش منیبان؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، غرب اصفهان، فارس، دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، وزش باد شدید، رعدوبرق به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود.

در دامنه‌های زاگرس بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود و شدت بارش‌ها در شمال غرب و برخی مناطق استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است.

فردا یکشنبه سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب فعال است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه به جر جنوب سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و غرب خوزستان بارش‌ها در سایر مناطق کشور ادامه خواهد داشت.

روز سه شنبه در شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

امروز در شمال غرب، فردا و روز دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر،‌استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی  البرز کاهش نسبی دما روی می‌دهد.


ت ت
کدخبر: 18222 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها