اعتراف ستاره پرسپولیس: از بچگی استقلالی بودم!

محمدحسین کنعانی‌زادگان طی چند روز گذشته درست مثل چندسال اخیر باز هم حواشی مخصوص به خودش را به وجود آورده تا هم یحیی گل‌محمدی را درگیر کند و هم پرسپولیس را باز هم به حاشیه ببرد.

اعتراف ستاره پرسپولیس: از بچگی استقلالی بودم!

محمدحسین کنعانی‌زادگان طی چند روز گذشته درست مثل چندسال اخیر باز هم حواشی مخصوص به خودش را به وجود آورده تا هم یحیی گل‌محمدی را درگیر کند و هم پرسپولیس را باز هم به حاشیه ببرد.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از عجیب‌ترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال ایران بوده است. بازیکنی با کیفیت فنی بالا که همواره این پتانسیل بالا تحت تاثیر حواشی بی‌پایانش قرار گرفته است. مدافع ۲۹ ساله باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران در این حدودا ۱۰ سال فعالیت در سطح اول فوتبال، جنجال‌های فراوانی را به بار آورده که ۲ نمونه آن طی چند روز اخیر به‌وجود آمد. او ابتدا در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد بابت پاداش جام جهانی ۲۰۲۲ خودروی ۱۰۰ میلیاردی در اختیار دارد که درگیری مجازی شدیدی را بین امیرمحمد یزدانی (کشتی‌گیر تیم ملی) و جواد کاظمیان و چند ورزشکار دیگر به‌وجود آورد و در ادامه در جریان مسابقه با استقلال تاجیکستان، شماره ۶ سرخ‌پوشان تهرانی برای زدن ضربه ایستگاهی با سروش رفیعی درگیری لفظی پیدا کرد که باعث شد هر ۲ بازیکن بین دو نیمه از زمین خارج شوند. در این گزارش قرار است مروری بر عجیب‌ترین حواشی کنعانی‌زادگان در این سال‌ها داشته باشیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، پس از گذراندن خدمت سربازی در تیم ملوان بندرانزلی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به توافق نرسید و در اقدامی عجیب به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست تا در ابتدای دوران بازیگری‌اش به جمع یاغی‌ها بپیوندد. محمدحسین در حاشیه حضورش در اولین تمرین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «من فوتبالم را از استقلال ماهشهر شروع کردم. ۲ فصل در پایه‌های پرسپولیس بودم. اینکه می‌گویند قلب قرمز را در اینستاگرامم تبدیل به قلب آبی کردم درست نیست و فوتوشاپ است. من خودم شخصا از بچگی استقلالی بودم و استقلالی خواهم ماند». این بازیکن ماهشهری دوران کابوس‌واری در استقلال داشت و پس از انجام ۲ بازی که با اشتباهاتی همراه بود، از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد.

 

کنعانی‌زادگان پس از ترک استقلال به سایپا و سپس ماشین‌سازی پیوست. او در این سال‌ها علیه تیم آبی‌پوش پایتخت اظهارات تندی داشته اما زمانی که برای ماشین‌سازی بازی می‌کرد در یک مصاحبه جنجالی گفت: «من اصلا با استقلال کاری ندارم و دوست ندارم اسم این تیم را جلوی بنده بیاورید. برای تماشاگران پرسپولیس احترام قائلم. از سه چهار تیم اول لیگ به جز یک تیم از آن خوشم نمی‌آید پیشنهاد دارم. در استقلال به من پولم را ندادند. همه می‌دانند که من کجا بودم و چه بودم و خودم را استقلالی نمی‌دانم.

چندی بعد و زمانی که کنعانی‌زادگان در عصویت پرسپولیس بود، او زمانی که سوار بر ماشین خود بود با یک هوادار منتسب با استقلال شروع به صحبت کرد و در حالی که آن هوادار در حال تصویربرداری از او (احتمالا به صورت مخفیانه) بود کلمه زشتی را علیه استقلال به کار برد که باعث شد حواشی زیادی را به وجود بیاورد و برخی از بازیکنان استقلال هم نسبت به این قضیه واکنش شدیدی نشان دادند.

آغاز اعتراضات در بازی ایران و ژاپن با محمدحسین

ایران پس از ۱۵ سال به دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد و دیدار با ژاپن تا دقیقه ۵۵ بدون گل در جریان بود تا اینکه در صحنه‌ای محمدحسین کنعانی‌زادگان با بازیکن ژاپن بر سر رسیدن به توپ درگیر شد. مهاجم ژاپن تعادل خود را از دست داد و به یک‌باره بازیکنان تیم ملی، توپ را رها کردند تا به سمت داور یورش ببرند و اعلام کنند که خطایی صورت نگرفته است. محمدحسین اولین نفری بود که این کار را انجام داد و بازی را رها کرد. در ادامه، دیگر بازیکن ژاپن به سمت توپی رفت که مدافعان تیم ملی رهایش کرده بودند. توپ روی دروازه ارسال شد و گل نخست برای شاگردان هاجیمه موریاسو به‌ثمر رسید. این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر آبی‌پوشان به اتمام رسید و ایران از گردونه مسابقات کنار رفت. 


ت ت
کدخبر: 183658 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها