بازیکنانی که زیر نظر نکونام ستاره شدند؛ احیاشدگان

بعضی از بازیکنان استقلال فصل را در شرایط خوبی شروع نکردند اما رفته‌رفته تبدیل به مهره‌های تاثیرگذار استقلال شدند.

بازیکنانی که زیر نظر نکونام ستاره شدند؛ احیاشدگان

به گزارش منیبان، تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم اراک برگزارکننده یکی از ۲ بازی آغازین هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان شاگردان جواد نکونام مقابل دیدگان هواداران خودی با یک گل به برتری رسیدند تا فعلا با ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی شوند. 

آرمان رمضانی: از خداحافظی با هواداران تا تبدیل شدن به مهاجم اصلی

تک گل آبی‌پوشان تهرانی در این دیدار نزدیک توسط آرمان رمضانی زده شد. مهاجم ماسالی استقلال موفق شد پس از ۲۴۹ روز برای تیمش در دیداری رسمی گلزنی کند و ششمین برد این فصل را برای تیمش به ارمغان بیاورد. این مهاجم ۳۱ ساله در حضور مادر خود نخستین گل این فصلش را به‌ثمر رساند و به روند رو به رشد خود ادامه داد. آرمان هفته قبل در جریان دیدار با هوادار یک پاس گل داده بود. جالب است که رمضانی قرار بود در ابتدای فصل از استقلال جدا شود و حتی از هواداران این تیم هم خداحافظی کرد ولی ناکامی در جذب مهاجم باعث شد تا او دوباره به تیم برگردد. رمضانی حالا به مهاجم اصلی تیم نکونام تبدیل شده است. 

حسین حسینی: متخصص مدیریت بحران 

دیگر بازیکنی که زیر نظر جواد نکونام و در لیگ بیست‌وسوم احیا شده، حسین حسینی است. کاپیتان و دروازه‌بان تیم آبی‌پوش پایتخت با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر آلومینیوم، به تنهایی صدرنشین جدول بیش‌ترین کلین‌شیت‌ها شد. او هم قرار نبود در این فصل عضوی از تیم باشد اما ناکامی در خرید دروازه‌بان‌های مدنظر نکونام علتی شد تا حسینی به نوعی با اکراه در تیم محبوبش باقی بماند. با این وجود هیچ‌کس فکر نمی‌کرد او بتواند خودش را به بازیکن مورد اعتماد کادرفنی تبدیل کند. حسینی در این روزها هم در زمین و هم در خارج از زمین نقش یک کاپیتان را به بهترین شکل ایفا می‌کند و بار دیگر در دوران بازیگری‌اش واکنشی عالی به شرایط سخت موجود داشت. او چند مرتبه دیگر هم چنین شرایط دشواری را به بهترین شکل مدیریت کرده بود. 

مهرداد محمدی: پرکننده جای خالی مهدی و محمد 

باید از مهرداد محمدی هم یاد کنیم. مهاجم جدید استقلال که چند سال از فوتبال ایران دور بود در این فصل و تا پایان هفته هشتم نمایشی شایسته داشته و توانسته با گل‌هایش استقلال را جزو مدعیان قرار دهد. خیلی‌ها بر این باور بودند که مهرداد نمی‌تواند جانشین مناسبی برای مهدی قایدی یا محمد محبی باشد اما او تا به اینجا خلاف این عقیده را ثابت کرده و حتی به تیم ملی دعوت شده است. محمدی شروع خوبی در این فصل نداشت اما با مدیریت نکونام تدریجا به ترکیب اصلی اضافه شد و توانایی‌هایش را به منصه ظهور گذاشت. 

ابوالفضل و سعید را فراموش نکنید 

به جز این بازیکنان نفراتی چون سعید مهری و ابوالفضل جلالی هم عملکردی مناسب در این فصل و خصوصا در دیدار برابر آلومینیوم اراک داشتند. باید دید آن‌ها طی هفته‌های آتی چه نمایشی خواهند داشت. جلالی که در زمان ریکاردو سا پینتو کمتر فرصت بازی پیدا می‌کرد، زیر نظر نکونام در بیشتر بازی‌های این فصل از ابتدا به میدان رفته و توانسته عملکرد قابل قبولی هم داشته باشد.


ت ت
کدخبر: 183774 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها